SirHartge Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Ikke så hyggelig. Som nevnt tidligere, oppfører Hartge og Kebab seg som noen bøllefrø. ;p Bare pass deg, ellers så kommer vi og tar deg Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Ikke så hyggelig. Som nevnt tidligere, oppfører Hartge og Kebab seg som noen bøllefrø. ;p Bare pass deg, ellers så kommer vi og tar deg Hey, skal det være noe chick-fight nå så sørg for å få d på cam! Lenke til kommentar
XP_man Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Exkjus mii! Men er han (http://www.teroy.no/tg03/3/imagepages/image24.htm) gammel nok til å drikke pils da? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Nye bilder på www.teroy.no/tg03 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 http://www.teroy.no/tg03/4/imagepages/image7.htm <- Phil Neville? Kan du'kke skrive på hvem folka er 'a? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Hadde ikke allyse lenger hår 'a? Urk, blir svimmel når han ikke hiver på navn. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 http://www.teroy.no/tg03/4/imagepages/image7.htm <- Phil Neville? Kan du'kke skrive på hvem folka er 'a? Orker ikke nå, kanskje når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Hadde ikke allyse lenger hår 'a? Neh. Urk, blir svimmel når han ikke hiver på navn. Oi. Kanskje du bør sette deg ned litt. Du må ikke da det så tungt, vet du. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Nye bilder på www.teroy.no/tg03 Du har å kommer og ta bilde av monster doggy vi har moddet. Helt på enden av rad 38. Tror ikke det er mange som har slakta en skinnfelle for å trekke det over et kabinett. Puttet på 2 ild grønne lys til øyne. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Du har å kommer og ta bilde av monster doggy vi har moddet. Helt på enden av rad 38. Tror ikke det er mange som har slakta en skinnfelle for å trekke det over et kabinett. Puttet på 2 ild grønne lys til øyne. Herregud som jeg har stussa på det der.. har glodd MYE på den skinnfella Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Nye bilder på www.teroy.no/tg03 Du har å kommer og ta bilde av monster doggy vi har moddet. Helt på enden av rad 38. Tror ikke det er mange som har slakta en skinnfelle for å trekke det over et kabinett. Puttet på 2 ild grønne lys til øyne. haha too much!! Lenke til kommentar
L.. Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Hun som eier tingen var i stuss om hun tørde å ta med voffvoff'en / Ivil bunny. På pluss siden er den lyddempet. På den andre siden. Hvem hører det her i dette bråket uansett. Har brukt noen dager på den ja. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Nye bilder på www.teroy.no/tg03 Du har å kommer og ta bilde av monster doggy vi har moddet. Helt på enden av rad 38. Tror ikke det er mange som har slakta en skinnfelle for å trekke det over et kabinett. Puttet på 2 ild grønne lys til øyne. Får se om jeg får tid i morra, er opptatt med TGTV om dagene.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 MERE BILDER!! sorry for caps men det var kult å se på den. Jepp eneste minus er at det ikke står skrevet noen navn på kem folket er men eg kjenner igjen noen. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Får se om jeg får tid i morra, er opptatt med TGTV om dagene.. Som BTW syg hardt no..... Ein støgging som står å leker DJ Værste syko musikken Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 MERE BILDER!! sorry for caps men det var kult å se på den. Jepp eneste minus er at det ikke står skrevet noen navn på kem folket er men eg kjenner igjen noen. Skal prøve å få til å ta bilder i dagslys i morra. TGT tar som regel opp arbeidstiden da Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 No har eg bytta ut TG tv med Mess tv. Seier litt om kor elendigt TG tv var nett no. Lenke til kommentar
Term Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Hehe kule bilder. Uff ja mess tv kan være vane dannende, bare bra at jeg har jobb om natta så jeg slipper slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå