Gjest Guest_meg_* Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei. Jeg lurer på om det går an å bli gravid, men likevel få mensen? Har fått mensen for 3 uker siden, men har likevel mangen gravid symptomer.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvilke gravidsymptomer? Les mer her: http://www.helsenett.no/index.php?Itemid=8...t&task=view Lenke til kommentar
Gjest Guest_meg_* Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvilke gravidsymptomer? Les mer her: http://www.helsenett.no/index.php?Itemid=8...t&task=view Føler jeg må tisse hele tiden, er blitt litt oppblåst og er trøtt mye..veldig rart for jeg går på pillen og:S:S Lenke til kommentar
cerice Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det enkelte kvinner som får mens-lignende blødninger ca en gang i mnd mens de er gravid. Det er egentlig ikke mensen, men kan lett forveksles med det (husker ikke helt hva det kommer av, men vi lærte om det i seksualundervisningen på skolen). Det er visst ikke så veldig uvanlig heller. Vil råde deg til å ta en graviditetstest/gå til legen. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Som det sto i linken min Den vanligste er selvfølgelig at menstruasjonen uteblir, men dette skjer faktisk ikke hos alle. Enkelte kan ha småblødninger på den tiden de venter menstruasjonen de første 3 månedene. Lenke til kommentar
cerice Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Som det sto i linken minDen vanligste er selvfølgelig at menstruasjonen uteblir, men dette skjer faktisk ikke hos alle. Enkelte kan ha småblødninger på den tiden de venter menstruasjonen de første 3 månedene. Sorry. Klikket ikke på linken din, leste bare spm og svarte (forhastet, i know). Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ikke noe problem Men symptomene hun sier at hun har, kan like godt være bivirkninger av p-pillen. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det samme tenker jeg. Trådstarter: hvilken p-pille er du på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå