Øyjor'n Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Her er et par bilder fra forgje helg i Ålsheia. Jeg var jo dum nok til ikke å tenke på bakgrunnen av hopperne, så den er veldig rotete. 18mm ISO 100 ƒ3.5 1/1000sec 35mm ISO 100 ƒ5.6 1/250 36mm ISO 100 ƒ5.3 1/640 Endret 4. februar 2009 av Oyjorn Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Første som slår meg som skiller dine fra proffe bilder er at det er litt lite luft... Er ingen ekspert altså. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Fine motiver og bra fanget, men hvitbalansen i fargebildene dine er mildt sagt føkka. Mulig det er med vilje, men fargene funker ikke for meg. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Fine motiver og bra fanget, men hvitbalansen i fargebildene dine er mildt sagt føkka. Mulig det er med vilje, men fargene funker ikke for meg. Er 100% klar over det. Har prøvd å gjøre noe med det, men jeg har begynt å føkke litt, så blir det bare verre og verre... Har ikke helt roen på den hvitbalansen enda... Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Syns det første bildet var et bra bilde. De andre ble litt for rotete, noe du sikkert er fullt klar over selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå