muhtarthefatdragon Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg kan begynne med å presentere meg selv, heter Selami (kalt Muhtar), har drevet både med kampsport trening og filme kampsportsfilmer i årevis, de som er interessert i å filme kan gjerne besvare meg og vi kan kontaktes etterhvert...Folk som er interessert må ikke være kampsports eksperter (men det er en fordel), krever ikke folk å slåsse i filmen, kan være kameraman, fighter, skuespiller, stuntman.....så lenge dere er interessert i å filme. Jeg håper at de som kontakter meg befinner seg i Oslo og Akershus, ellers kan det bli oppmøte problem....men de som er utenfor er velbekomne og..så lenge de har ikke problem med oppmøting... Lenke til kommentar
muhtarthefatdragon Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg kan se at det var ikke mange som meldte seg på her. For at dere skal være mer sikre kan dere sjekke youtube sida mi. Der kan dere se hva vi kan og hva det meste utgår på. Visit My Website Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå