Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store Penis-tråden.

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_annonym_*

Penis-størelse er et meget omtalt emne både her på forumuet og andre steder og på nettet. Dette fordi, mange gutter har fått for seg det at penisen representerer mandommen hans. Grunnet mye forsjellig info på forumet og nettet dro jeg til urolog for å sjekke om min penis er "normal"i forhold til andres.

Det første jeg spurte om var størrelsen, var den normal?

Min penis er 14 cm lang og 11 cm tykk(omkrets), grunnen til at jeg spurte om akkurat dette var at, etter litt lesing på forumet så virker det som at dette er en liten penis. Det er den ikke!

Han fortalte meg at dette var grunnen til at mange kom til han.

Og det sannsynligvis pga misinformasjon ang størrelser.

Saken er den at en gjennomsnittlig penis er 16 lang og 14 cm tykk, I FØLGE ANNONYME SPØRRESKJEMAER PÅ NETTET.

En gjennomsnittlig penis målt av leger (som bruker samme måte å måle penis på) er Lengde 14,5 cm og bredde 12cm. Det er vell klart hvilke undersøkelser vi stoler på.

En annen ting som er verdt å nevne, er at tykkelse og lengde er ikke proposjonale størrelser. En lang penis kan være en tynn penis. Penis vokser i ulik fart,

det er også dette som skaper krumming. Krumming er vanlig hos 40% av alle menn.

Størrelse på kroppen til en gutt sier ingenting om størrelsen på penis, lang person kan ha kort penis.

Slapp VS stiv

En slapp penis sier inngenting om størrelse på penis når den er erigrert. (Dette kan testes ved å dra slapp penis så langt som mulig) Fordi svampelegeme kan være like mye "inni kroppen" som utepå.

Penis er like ang innvendig som det som er synlig av erigrert penis.

En liten penis vokser mer enn èn stor penis. Mange opplever å ha en 15 cm penis i slapp tilstand og like lang i stiv tilstand. Bare at den er hard.

Et anna spørsmål jeg hadde var, hvordan kan gjennomsnittet være 14,5 når alle i klassa mi har 18 ++.

Dette var for det meste fordi de målte feil. Og han nevnte også det at han aldri hadde sett en penis som var lengre enn 19 cm. ( Så de skryter kanskje på seg noen cm).

Mange velger å forstørre penis. Dette til tross for at den funker som den skall. Penis forandres på pga selvtillit.

I norge kan man ikke opperere penis for å forandre på lengde. Dette praksiseres i andre land. Bla Danmark. Han hadde sett følgene av disse opprasjonene og det var grusomme saker. La penis være som den er!

Håper denne lille alvorspraten har hjulpet. Alt jeg har skrevet her, har jeg fått personlig av en urolog som har jobbet innen yrket i nesten 30 år.

Jeg velger å poste dette anonymt, da mange av mine venner er her inne.

Jeg tar selv ansvar for skrivefeil. Ikke flame, men gjerne spør.

Ikke kommenter i denne tråden med mindre du har noe lurt å komme med!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_annonym_*

bredde måles ved å knytte en tråd rundt bredeste punkt på penis. Sammenlign tråden ved en linjal.

Bra tråden fallt i smak

Lenke til kommentar
bredde måles ved å knytte en tråd rundt bredeste punkt på penis. Sammenlign tråden ved en linjal.

Bra tråden fallt i smak

godt tips!takk :)

bare den tråden her kan være mobefri så kan det hende jeg tør og spørre no mer,kansje andre tør og åpne seg?

er jo kroppen det prates om, og skal jo ikke være nødvendig og være flau over den :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...