Mariusvaxxx Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ok, har hatt min bærbare acer PC i ca 2 år nå. Sjelden vært noe problem med noen ting. Nå derimot klarer ikke PCen å koble seg til trådløse nettet lenger. Det som skjer er at "ikonet med de to pc skjermene" på oppgavelinja har et rødt kryss over seg. Ikke er det mulig å finne trådløse nettverk(enda jeg vet at det skal være mange tilgjengelige). Og ikke er det mulig å koble til: kontrollpanel--> nettverks - og delingssenter-->koble til et nettverk. Her er kun et valg, nemlig "Bredbåndstilkobling PPPoE-tilkobling". Når jeg prøver å koble til dette nettet, kommer det vanligvis fram en feilmelding(691), "kan ikke koble til Bredbåndstilkobling", eller en boks som spør om BRUKERNAVN og PASSORD. Har prøvd alle mulige forslag til brukernavn og passord, men samme hvilke jeg prøver, kommer det en ny feilmelding. mad.gif Har sjekket kontrollpanel-->system-->enhetbehandling, der er det en gul trekant over nettverkskort-->Microsoft 6to4 Adapter #2, vil det si at nettverkskortet er ødelagt? Noen som har noe peiling på hva som egentlig har skjedd, og hva jeg må gjøre for å fikse problemet? Har lett i år og dag på forskjellige forum, men blir ikke klokere. PLEASE HELP! Ufattelig plagsomt å ikke ha nett!!! Hadde virkelig vært takknemlig, hvis noen kunne tatt seg bryet med å svare smile.gif Lenke til kommentar
Star Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fjern kortet i enhetsbehandling og klikk "søk etter ny maskinvare" Lenke til kommentar
Mariusvaxxx Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Fjern kortet i enhetsbehandling og klikk "søk etter ny maskinvare" hmmmmm... Funket heller dårlig:( finner fortsatt kun PPPoE-tilkoblingen som jeg ikke kan koble til... samme problem som før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå