Kjeven Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Så, av en eller annen mystisk grunn, vil ikke GTA IV godta at jeg vil spille spillet med høy grafikk. Hvis jeg prøver å maxe alle settingene, så stopper bare sliderne på et forhåndsbestemt punkt, med en advarsel om at høyere settings vil resultere i høyere systembelastning. No shit Sherlock. Okay, kanskje det lagger hvis jeg maxer alt, men jeg vil i hvert fall prøve. Jeg betalte ikke 15 000 for en PC, bare så Rockstar kunne fortelle meg at den ikke kan takle mer enn Medium settings. Spørsmålet er, for de som ikke har skjønt det: Hvordan, om det i det hele tatt er mulig, kan jeg maxe alle grafikksettingene i GTA IV? Sorry hvis denne posten er skrevet på en uferdig og forvirrende måte, men jeg føler meg ganske sinna akkurat nå. Jeg betalte for det jævla spillet, om jeg vil spille med 5 FPS, så er faktisk det mitt valg. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Du har muligheten til dette vis du bruker et comandline script. Du oppgir ingen maskinvare, kanskje faktisk maskinen din ikke kan spille på fullt. Til ditt forsvar kan nesten ingen spille GTA IV med alle justeringer på maks. Du burde derfor heller ikke forvente dette Dessverre. Men som sagt kan du forsøke med et comandline script. Om du er interessert kan jeg fortelle deg hvordan. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Ja, jeg er interessert! Angående det du sa om PC-en min, så kan det godt hende du har rett. Men for å si det sånn, jeg har spilt både Crysis og Far Cry 2 på max grafikk og 1680x1050 i oppløsning (uten AA eller AF), og det har gått glatt som såpe. Og uansett, om jeg ikke klarer å maxe alt, så handler det mest om å ha mulighet til å maxe alt. Akkurat nå spiller jeg med mesteparten av settingene på Medium og en drawdistance på ~60, og det ser relativt bra ut og lagger minimalt, men jeg er sikker på at jeg kunne ha satt noen flere settings opp til High/Very High, uten å oppleve noe særlig FPS-drop. Specs står forøvrig i profilen min. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Da må jeg vite resten av maskinvaren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå