Zandman Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Den første feilmeldingen gikk på at en kabel ikke var tilkoblet. Jeg kom ikke inn på windows. Da prøvde jeg å plugge inn en ledning som så ut som den passet inn i harddisken. D var ikke lurt. Kurssikringen gikk og siden det har ikke pcen fått strøm. Tror det er psu'en. Hva kan jeg gjøre for å få liv i den? Det er en chieftec psu fra i fjor. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Har du gjort noe får denne feilmeldingen kom??? Dvs. bytta ut noen kort, hdd eller lignende?? Hva er dine specs...lite å gjøre om du ikke opplyser det. Men det var rart at du fikk den feilmeldingen plutselig da. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Kan det være at CPU-fan ikke er tilkoblet?? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Og det er ikke mulig å sette i feil kontakt i hdd...Det er 4 pins kontakter som KUN går der de skal. Slik sett er en data idiotsikker. BTW: Har du skrudd på sikringa igjen etter at den gikk 8) Lenke til kommentar
Zandman Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Åssen skrur man på sikringen etterpå? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Kurssikringen gikk og siden det har ikke pcen fått strøm. Altså...om du ikke vet hvordan denne skrus på da... Men det kan også hende det har gått en sikring inne i PSU, og da må du skru den opp, finne et lite glassrør nedi der et sted, og sette in en ny. Disse får du på bensinstasjoner, bare ta med den gamle så du passer på at du får en lik. Og hadde du gjort noe med datan får den klikket, eller "skulle du bare skru den på en morgen"? Lenke til kommentar
Zandman Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Jeg fant ingen glassikring nedi der. Åssen ser den ut? Pleier det ikke å være en automatsikring? -Og ja, jeg vet åssen jeg skifter en kurssikring... Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Kan jo alltids hende det er en automatsikringg, da er det en bryter/knapp ov noe slag... Og glass sikringa kan være hvit. Det er en liten sylinder...nesten 2 cm lang, og ca 0.3 cm diameter. Slik omtrent mål... Men hadde du gjort noe med maskina før det skjedde???? Lenke til kommentar
Zandman Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Hadde ikke gjort noe med pc'en. Finner ingen sikring. Må nok spandere på meg en ny psu. :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå