Salt kjeks Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg kan ikke åpne filer med firefox, kun lagre dem på maskinen, for så å åpne dem senere. På hjelpesidene fant jeg dette: - Åpne med: Firefox åpner filen med standardprogrammet på maskinen din. Du kan også velge et annet program ved å velge Bla gjennom … i menyen. Jeg tror jeg hadde dette før, men nå er det borte. Hvordan får jeg det tilbake? Det er mulig at jeg har trykket på "husk dette valget"-knappen, men det burde det gå an å angre på. Det står også: Tips: Du kan slette oppføringene for Gjør dette automatisk for filer som denne fra nå av i Applikasjoner-skjermen. Jeg finner ikke denne "Applikasjoner-skjermen", mener de verktøy|innstillinger|programmer? Vet noen hvordan jeg får tilbake denne funksjonen? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg finner ikke denne "Applikasjoner-skjermen", mener de verktøy|innstillinger|programmer? Ja. Jeg antar du bruker Fx 3, da vil du kunne endre handling for valgt filtype til høyre. Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Bruker ff3, ja men det virker fremdeles ikke som det skal Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvilke filtyper er det snakk om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå