Rayline TWB Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Enig med Blue ovenfor her.......... Har brukt MSN i lang tid selv, og har aldri fått noe spam gjennom dette programmet. Det må være noe dere ikke gjør i innstillingene................:-) Lenke til kommentar
tokr Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 tror ikke det har noe med messenger og gjøre du er rett og slett uheldig, og din ipadresse er innen et spekter det blir spammet på... så lenge firewallen din aksepterer messenger... så aksepterer den også meldinger send direkte til din IP adresse... (se post angående NET SEND)... meldingen vises i messenger... men det har ikke noe med din msn/ hotmail konto og gjøre. tror jeg Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Dette fikk jeg opp mens jeg spilte TFC på internett: Link til bilde Irriterende. Hadde god score. På grunn av disse idiotene mista jeg lyden i spillet. Ikke store tingen, men irriterende som fa3n!! <overtrøtt> *føle at "Dimmu Borgir - Burn In Hell" ville vært en passende sang til disse folkene* </overtrøtt> Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Snakker om sola... se hva som dumpa inn hos meg her. Finnes det ingen måte å få opp IP i stedet for disse "fake-namene"? <start-of-rage> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå