Sunset Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Mye er allerede nevnt, men hiver på Paranoid Park og Le Renard et I'enfant. Lenke til kommentar
Jorgengk Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Nå har jeg sett Solyaris. Vannvittig god film. Vedlig dempet og rolig stemning. Hadde lyst til å sovne hele filmen, men klarte ikke å lukke øynene. vet ikke helt hva som gjorde det, men på ett eller annet plan var den utrolig interesant. Jeg sovna.. får vel prøve å se den igjen mens jeg er tilstede Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 The Station Agent Kjempetrivelig film Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 -Cha no aji (Taste of tea) Handler egentlig ikke om noe spesielt. Bare å sette seg ned og nyte. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Lost in Translation har en veldig behagelig, god og varm stemning. Føler meg på en måte trygg med denne filmen. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 De fleste er allerede nevnt, men kan jo sette opp noen filmer, jeg. Eternal Sunshine of the Spotless Mind Into the Wild Lost in Translation Magnolia The Sixth Sense (den er spennende, men samtidig ganske rolig i stilen på de fleste partiene av filmen) American Beauty Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain The Fountain K-PAX The Man from Earth Oldboy The New World Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 In Bruges [2008] En av fjorårets bedre filmer, for min del. Rolig og behagelig, og Colin Farrells klart beste rolle. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 The Visitor Malena Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Vet ikke om den er nevnt, men Half Nelson er en veldig rolig og avslappet film. Veldig god også forøvrig. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Så den på canal + i går? ^^ Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Titanic er selv en film jeg synes er veldig behagelig stemning. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Så den på canal + i går? ^^ Hvis du snakket til meg, så nei. Så den på DVD for en liten stund siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå