kybstud Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Litt action tillot han nå da.. Men dette ble litt Off-t sorry. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Eyes Wide Shut +1 Trådens beste forslag Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 The Deer Hunter kan vel kanskje gå, selv om den kanskje ikke er så behagelig, mer trist. Men du har sikkert dett den! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nå har jeg sett Solyaris. Vannvittig god film. Vedlig dempet og rolig stemning. Hadde lyst til å sovne hele filmen, men klarte ikke å lukke øynene. vet ikke helt hva som gjorde det, men på ett eller annet plan var den utrolig interesant. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sideways, kos film! Og American Splendor. Herlig film! Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tidligere nevnte Lost in Translation er vel definsjonen på dempet og behagelig stemning. Ellers kan jeg sterkt anbefale All the Real Girls. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Eyes Wide Shut Stemningen i Eyes Wide Shut vil jeg ikke beskrive som dempet og behagelig. Filmen er til de grader stemningsfull, men jeg vil ikke beskrive den som behagelig. "Dempet og behagelig stemning" får meg med en gang til å tenke på Wall-E og flere av Miyazakis filmer. Lenke til kommentar
Jorgengk Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Eyes Wide Shut Stemningen i Eyes Wide Shut vil jeg ikke beskrive som dempet og behagelig. Filmen er til de grader stemningsfull, men jeg vil ikke beskrive den som behagelig. "Dempet og behagelig stemning" får meg med en gang til å tenke på Wall-E og flere av Miyazakis filmer. Enig.. Takk for mange forslag. Flere er nå "på vei i posten"... men for all del, fortsett å poste folkens! Endret 5. februar 2009 av Jorgengk Lenke til kommentar
Badering Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Alt Terrence Malick har rørt. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kanskje jeg heller litt vell mye bort i mot drama-sjangeren nå, men Finding Neverland og The Pursuit of Happyness er jo ganske behagelige filmer. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 American Gangster og Der Üntergang! Gode filmer begge to og ikke noe spessielt action eller noe sånt Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 American Gangster og Der Üntergang! Gode filmer begge to og ikke noe spessielt action eller noe sånt Jeg tror de savner deg i OT-Baren/søppel. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) - Oldboy (rolig på de fleste partiene i filmen, kunstnerisk) - K-Pax (rolig og avslappet stemning, men samtidig spennende) - Ghost Dog: The Way of the Samurai (Lenge siden jeg så denne, men jeg mener å huske at den er ganske avslappende) Endret 6. februar 2009 av Levaiathan Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) 2001: A Space Odyssey Dead Man Stranger Than Paradise Persona The Man Who Fell to Earth Der Himmel über Berlin Herz aus Glas Down by Law La Jetée Mies vailla menneisyyttä El Ángel exterminador Don't Look Now 2046 Endret 6. februar 2009 av blaakopi Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Glemte vist en tidligere: Three Times Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Shawnshank Redemption Garden State Forrest Gump Gran Torino The Big Fish Hotel Rwanda Donnie Darko Stand by Me Gandhi Magnolia Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford er en film som bør nevnes med sin vakre stilferdige musikk og bilde. Jeg føler at Ghost World og The Station Agent er filmer som kanskje muligens bør nevnes de og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå