Xiblit Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Vurderer å kjøpe meg en "Veske" til å ha iPhonen min i (Belkin Veske) Og lurer på om slike vesker beskytter mobilen fra støt og lignende? Ser at det står at det skal absorbere støt, men er dette noe som virkelig er tess? Eller burde jeg kjøpe meg en hard-plast beskyttelse? Takker for svar! Endret 5. februar 2009 av Xiblit Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg kjøpte en "lærbok" jeg som er beregnet akkurat for denne. Den beskytter en del, tror jeg. Ser ut som en lommebok... RandiA Lenke til kommentar
xX Martin Xx Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 http://www.youtube.com/itsmemorphious her er det mange reviews av vesker til iphone og ipod Lenke til kommentar
Xiblit Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg kjøpte en "lærbok" jeg som er beregnet akkurat for denne. Den beskytter en del, tror jeg. Ser ut som en lommebok...RandiA Men vet du om den Skinn-vesken jeg ser på beskytter iPhonen fra støt? (Beskytter hvis du dulter borti ting f.eks.) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Den demper vel av noe, og alt er bedre enn ingenting... RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå