Gå til innhold

Fjerde gang jeg har knekt en Nokia lader !

Anbefalte innlegg

Jeg har en Nokia N82, og på den er laderen rund og knapt 2 mm tykk, den er bokstavelig syltynn, kansje ikke på spissen men på resten.

I tilleg så har Nokia vært så geniale at de har plassert denne nederst på siden av telefonen.

Så hvis man skulle være så uheldig og miste den i bakken når den lades, så er det stor, og jeg mener stor sjangse for at den knekker.

Som tittelen sier så har jeg knekt 4 forskjellige ladere og er lei, ( og fattig ) Dette er åpenbart en design feil.

Jeg kjenner mange som har opplevd det samme. Så jeg ville bare starte en tråd der vi diskuterer dette.

Har dette skjedd med deg, Hva skal vi gjøre, Hva slags rettigheter har jeg/vi ?

Endret av fredriks91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var litt useriøst egentlig, siden man må kunne forvente at en mobil skal kunne overleve ett bittelite fall. Og når det er så utbredt som det er så er det vertfall ille

Syntes ikke det var noe useriøst, mobilen og lader er ikke bygget for fall uavhengig av høyde, med mindre dette er spesifisert nå du kjøper den.

Aldri opplevd dette med noen av mine Nokia-ladere, men så mister jeg svært sjelden telefonene mine i bakken enten de lader eller ei.

Lenke til kommentar
Slutt å mist mobilen i bakken mens den lader vil jeg si.

Det var litt useriøst egentlig, siden man må kunne forvente at en mobil skal kunne overleve ett bittelite fall. Og når det er så utbredt som det er så er det vertfall ille

Skal man egentlig forvente at den skal overleve? Lest stell og vedlikehold i bruksanvisningen? Jeg kan ikke komme på en eneste gang at jeg har mistet mobilen i bakken under lading.

Lenke til kommentar

Jeg har selv hatt mobiler med denne laderen og jeg jobber i en butikk som selger telefoner. Har enda til gode å oppleve dette selv eller få en klage på dette, så tipset må vel være å behandle sakene sine bedre.

Den knekker ikke uten en ytre påkjenning, noe som et fall er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Skjønner godt at denne kan knekke. I tillegg er telefonen glatt å fin så den kan lett skli i gulvet.

Det jeg irriterer meg mest over er at du ikke kan lade over USB.

Kjøpte nettopp en USB-kabel med både ladeplugg og micro-USB. Fungerer litt bedre.

Fan av Knut: ebay, 40 kr

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Jo mobiler skal tåle vanlig bruk, men jeg er med på tanken. hadde det vært ett stygt fall så hadde det vært noe annet.

Mobiltelefoner tåler faktisk ikke å dette i bakken. Jeg har hatt en god del Nokiatelefoner med ladeinngangen plassert på ymse steder, og noe slikt som du forteller har jeg aldri opplevd.

Nei, begynn å behandle tingene dine bedre, så skal du nok se laderene slutter å knekke.

Lenke til kommentar

Har ikke telling på hvor mange Nokia telefoner med denne ladere jeg har hatt, men har heller aldrig opplevd at den har knekt. Om du har knekt fire ladere, er det nesten rart at laderkontakten din fortsatt sitter der, ser oftere at den er løs enn at laderen er knekt.

(hm, kan skyldes at kundene bare kjøper seg ny lader dersom den knekker, noe som ikke er like enkelt med kontakten på telefonen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...