dannad Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg fikk nylig en ny gitar til Guitar Hero III: Legends of Rock. Men det jeg lurer på er om det ikke skal følge med en trådløs mottaker til gitaren? Jeg har endevendt eska, men finner ingenting(!) En slik mottaker som dere ser på dette bildet: Hvis det ikke normalt følger med en mottaker, hvor får jeg kjøpt en slik? Lenke til kommentar
KeikoPunisher Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 hva slags konsoll har du? man trenger i hvertfall ikke noen motakker til xbox360 eller ps3 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jo? Man trenger mottaker til PS3, men ikke 360. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Jo, til PS3-versjonen trenger man mottaker. Jeg har GH til PS3, det var derfor jeg postet innlegget her og har bilde av en PS3 Edit Ingen som vet svaret på spørsmålet mitt? Det finnes vel noen her inne som har kjøpt en stand-alone gitar? Endret 4. februar 2009 av dannad Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 hva slags konsoll har du? man trenger i hvertfall ikke noen motakker til xbox360 eller ps3 Nei hvilken konsoll tror du han har når han poster i SONY forumet.... Selvfølgelig du trenger mottaker...ikke svar på ting du ikke har peiling på da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå