Caliber Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Har levd lykkelig med min JVC ux-md9000r mikro-anlegg http://www.stereovideo.cz/old/9908/p201.jpg i 3 år (minst) nå, men her stopper d altså. MD-spilleren vil ikke lenger spille MD'er! prøvd diverse "løsninger", prøvd å rense, kjøpt sånn stupid rense-md som ikke hjalp en bitteliten drit, osv. Forsatt aksepterer ikke spilleren MD'er. man kjører inn en disc, "TOC READING" står og blinker og går som d skal, men etter en 5sec med dette begynner tvilen å komme, og som jeg trodde blir discen sendt ut igjen, gang på gang på gang... Hadde vært evig takknemlig om noen her hadde alternaive løsningsforslag til dette nervedrepende problemet. På forhånd takk, - Cal Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Hmm, høres nesten ut som laseren er gåen, regner med at du har prøvd forskjellige md`er? Hadde samme problem med md spilleren min i bilen, den klarte originale md`er men ikke kopierte. Sendte den inn til rep. og det viste seg at laseren var sliten. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 jaja, får vel prøve d og jeg da.... Nå er d bare å finne ut hvor jeg kjøpte beistet.... 8) - Cal Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Kan ikke garantere at det er det, men det er et forslag. Det du også kan gjøre er å ringe importøren etter påske og høre med de. Ønsker deg lykke til iallefall. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Takk, takk, ba aldri om en LØSNING, forslag hold i massevis, og d ga du meg, så takk for d. Gjorde jobber din du! Skal gi en tilbakemelding om jg får d til, hadde vært utrolig deilig selv om min Sony N1 durer og går, har oppimot 300 MD'er nå... :o - Cal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå