Gå til innhold

Tenkte kanskje dere kunne hjelpe? Minidisc-problem...

Anbefalte innlegg

Har levd lykkelig med min JVC ux-md9000r mikro-anlegg http://www.stereovideo.cz/old/9908/p201.jpg i 3 år (minst) nå, men her stopper d altså. MD-spilleren vil ikke lenger spille MD'er! prøvd diverse "løsninger", prøvd å rense, kjøpt sånn stupid rense-md som ikke hjalp en bitteliten drit, osv. Forsatt aksepterer ikke spilleren MD'er. man kjører inn en disc, "TOC READING" står og blinker og går som d skal, men etter en 5sec med dette begynner tvilen å komme, og som jeg trodde blir discen sendt ut igjen, gang på gang på gang... Hadde vært evig takknemlig om noen her hadde alternaive løsningsforslag til dette nervedrepende problemet.

På forhånd takk,

- Cal

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, høres nesten ut som laseren er gåen, regner med at du har prøvd forskjellige md`er?

Hadde samme problem med md spilleren min i bilen, den klarte originale md`er men ikke kopierte. Sendte den inn til rep. og det viste seg at laseren var sliten.

Lenke til kommentar

Takk, takk, ba aldri om en LØSNING, forslag hold i massevis, og d ga du meg, så takk for d. Gjorde jobber din du! :) Skal gi en tilbakemelding om jg får d til, hadde vært utrolig deilig selv om min Sony N1 durer og går, har oppimot 300 MD'er nå... :o

- Cal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...