tormoddf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dragon Age: Origins, Mass Effect 2, Godfather 2 og The Sims 3 har alle fått nye utgivelsestidspunkter. Les mer Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Var litt synd. Men for meg kan jeg godt vente litt til bare jeg vet at produktet blir bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Edit: Hvorfor kan de ikke bare kansellere hele greia. Kanseller bestillingene mine i protest, holde tilbake ferdige spill pga markedsføring. Uffffff Særlig The Godfather og The Sims 3. Siste gang jeg forhåndsbestiller noe med usikker dato fra EA. "EA har hintet til at grunnen for utsettelsen til flere av titlene er for å sørge for maksimal markedsføring i forkant av utgivelsen." Jeg ler meg ihjel, de har jo gjort det ett år allerede. Endret 4. februar 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ehm? falt litt bort fra det du mente der. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Må være noe nytt EA har begynt med. De pleier jo vanligvis og forhaste produktene! Noe som resulterer i et drittspill. Men hvis de gjør det bare for markedsføring? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det å utsette et spill som er ferdig er jo bare tull. Jeg tror ikke godfather kan ha flere folk som venter på at det skal komme ut. Har INGEN tro at de trenger å markedsføre spille mer... :S Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Aww. Jeg vil ha Mass Effect 2! Men, hvis de har utsatt det betyr det vel at de obber enda mer på det og gjør det enda bedre. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Spillene er ferdige. Nå som de er det, trenger EA bare 4 mnd på å fjerne masse innhold og holde det tilbake, før de selger det som ekstramateriale i "expansion packs" 3 uker etterpå. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 spot on, Beef Supreme Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Kjipt at Dragon age:orgin ble utsatt. stort sett det eneste spillet jeg gleder meg til i år. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 betyr dette at Mass Effect kommer til PS3? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det har det ikke blitt sagt noe om..har litt tvil, men jeg vet ikke. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Tenkte bare siden det står at det blir en "multiplatformløsning" i motsetning til forgjengeren. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Nå er det lenge siden jeg leste artikkelen sist men hvis det står noe om det så er det jo fullt mulig. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Mass Effect kom eksklusivt til xbox360, så "multiplattform" betyr vel xbox360 og PC samtidig. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Tenker bare siden Mass Effect kom til både xbox og pc så litt usikker på den multiplatform. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg