Dahl Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Japanske Nintendo legger overraskende frem tall som viser solid vekst. Les mer Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Føler nesten at noen skal dra in "It prints money!" bilde med Wii'n Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Viser bare hvor utrolig mange som heller vil spille "morsomme" spill på Wii, enn å spille skikkelige spill på enten konsoll eller PC. Lenke til kommentar
Uncreative Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Viser bare hvor utrolig mange som heller vil spille "morsomme" spill på Wii, enn å spille skikkelige spill på enten konsoll eller PC. Er en betydlig del som kjøper Wii for ting som Mario, Zelda, Fire Emblem, Red Steel osv, ikke bare "familie" spillene, selv om det viser at disse seler bra. Plenti av skikkelige spill til nintendo/wii, det er bare det at det er sjukt mange søppelspill og. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er en god del mennesker som ikke har noen interesse av "skikkelige" spill, og hva Nintendo gjør seg skyldige i ved å dekke det markedet lurer jeg litt på. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg var ihvertfall med på å påvirke DS Lite 25 millioner tallene En utrolig morro maskin! Touchen gjør alt så mye mer spennende og masse muligheter. Nintendo satser riktig vei. Endret 5. februar 2009 av Core2Dude Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg er sykt glad for at jeg har Wii og xbox. Xbox for skytespill, skate, mirrors edge osv og Wii for mariokart brawl osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg