__Lars__ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg skal ha et nytt miditower kabinett Oppsettet mitt nå er: AMD Athlon 64 X2 5000+, Asus EN8600GT 512 MB, Asus M3A (ATX) og 3 harddisker + 2 nye samsung F1 1TB (tar kanskje ut en/to av de gamle.) Det er ikke overklokket, så det stilles ingen store krav til et kjølig kabinett, men at kjølingen fungerer bra er en viktig faktor mtp viftestøy hvis det fungerer dårlig. Har til nå sett meg ut Lian-Li PC8BSCANDV3. Hovedkriterier er: - støysvakt - nøytralt Prisklasse ca 1000kr Noen som har noen andre forslag? Noen kabinetter som er "stillere" en Lian-Li kabinettet? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Antec P182 er et meget godt, støydempet kabinett. Stock-viftene bør byttes for minst mulig lyd. Lenke til kommentar
__Lars__ Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Takk for tipset, det var hovedsakelig de det stod om, så da har jeg nok hatt en grei oversikt. Gikk for Lian-li kabinettet i går. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Antec P182 er et meget godt, støydempet kabinett. Stock-viftene bør byttes for minst mulig lyd. Hvordan er det med plass i dette kabinettet? Plass til noen svære kort i SLI, for eksempel? Så litt trangt ut synes jeg.. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Antec P182 er et meget godt, støydempet kabinett. Stock-viftene bør byttes for minst mulig lyd. Hvordan er det med plass i dette kabinettet? Plass til noen svære kort i SLI, for eksempel? Så litt trangt ut synes jeg.. Da bør man vel egentlig opp til Fulltower, P182 er bare et miditower. Har du behov for mye plass er nok Lian Li PC-P80 et mye bedre alternativ. (Det er godt egnet for store tunge PCI-kort, det har en "stang" i kabinettet som du fester kortet til slik at du slipper at det (eller hk) bøyer deg. ) GOD plass Merk, den stangen jeg snakket om kan tas ut om man ikke har behov for den. , Endret 10. februar 2009 av ravii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå