Gå til innhold

kanskje Half-Life 2 På E3 I år?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Hoho... Har gledet meg til dette i 5 år.....

Har runda alt som har med HL å gjøre 3-4 ganger (ikke spilla TCF da det suger) i mangel på nytt blod i årene.. Nå kommer det endelig :D

Elsker bare storyen i dette spillet, og gameplayet i ener`n var jo fantastisk... Får absolutt håpe at de satser 90% på gameplay og playability (story, physics, lyd, atmosfære), og resten på grafikk... Grafikk er jo viktig da, men i denne typen spill liker jeg at det kommer i andre rekke... Man har jo nok Grafikk-showOff i Unreal 2 o.l...

Jaja.. Får bare håpe at dem holder 30.sept fristen da; og kjenner jeg valve rett (ikke medregnet TCF2) holder de det de lover. :yes::yes:

MvH.

Beret

8) 8) 8)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
jeg leste om denne reklamen på wap på vg og det var ganske rått reklamert da, med ku jernet og skggen, danna de et 2 tall, får håpe at half life 2 kommer snart da ;)

Dem sier jo at det blir releasa 30. sept da..... Og det tror jeg dem holder... Hadde dem sagt "ca. september" hadde jeg blitt redd; men når dem går ut med en spesifikk dato tror jeg strengt tatt det stemmer. :woot:

Beret

Lenke til kommentar
Mistenker CS: Condition zero og TF2 har en "connection" med Half Life2.

Kansje de har foret oss med falske screenshots fra de spilla bare for å holde HL2 hemmlig til nå...

Interessant tanke. Eller kanskje CS:CZ og TF2 blir de offisielle killer-tilleggene som skal sikre HL2 et like vidt salgsvindu/en like lang levetid?

Forøvrig: noen som vet nøyaktig hvorfor det føles så mye tøffere å holde en glock eller en shotgun i Half-Life i forhold til i mange andre førstepersons skytespill? Hva er det disse rare feel-good-vibbene består i?

Og ja; Edge-reklamen var brilliant.

Lenke til kommentar
Forøvrig: noen som vet nøyaktig hvorfor det føles så mye tøffere å holde en glock eller en shotgun i Half-Life i forhold til i mange andre førstepersons skytespill? Hva er det disse rare feel-good-vibbene består i?

Tror forklaringen er så enkel som at HL har hatt den beste modellen av en shotgun med tilhørende gromlyd når du blåser hue av en stakkars marinesoldat i et spill noensinne presentert i et spill.

men enda et spørsmål, kun meg eller virker storyen til HL2 litt svak i forhold til eneren? Skjønner ikke helt hvorfor en fyr som Freeman skal bli leiesoldat. Hadde foretrukket å fortsette kampen mot myndighetene jeg : Bare tanken på å jobbe for G-man får meg til å mislike HL2.

Lenke til kommentar

Tror forklaringen er så enkel som at HL har hatt den beste modellen av en shotgun med tilhørende gromlyd når du blåser hue av en stakkars marinesoldat i et spill noensinne presentert i et spill.

men enda et spørsmål, kun meg eller virker storyen til HL2 litt svak i forhold til eneren? Skjønner ikke helt hvorfor en fyr som Freeman skal bli leiesoldat. Hadde foretrukket å fortsette kampen mot myndighetene jeg : Bare tanken på å jobbe for G-man får meg til å mislike HL2.

Hvordan kan du si den er svak når vi ikke vet hvordan den kommer til å bli? Ja, vi vet et par detaljer, men tror nok historien er holdbar. Det var jo tross alt historien (og måten den ble fortalt) som gjorde 1`ern så bra....

Lenke til kommentar
Hadde foretrukket å fortsette kampen mot myndighetene jeg : Bare tanken på å jobbe for G-man får meg til å mislike HL2.

Man kan jo tenke seg at man ikke nødvendigvis er 100% lojal mot sine arbeidsgivere. Selv om spillet starter fra den vinkelen, kan det jo tenkes at det endrer seg etterhvert. Jeg tror vi skal ha tro på Valve inntil vi sitter med produktet i hendene. Så får vi se. De har fått det til en gang, må vite. :)

Lenke til kommentar
Hvordan kan du si den er svak når vi ikke vet hvordan den kommer til å bli? Ja, vi vet et par detaljer, men tror nok historien er holdbar. Det var jo tross alt historien (og måten den ble fortalt) som gjorde 1`ern så bra....

Jeg sa den virker svak, ikke at den er svak. Og det er selvsagt ut fra de få hintene vi har fått hittils. Er vel kanskje litt i overkant skeptisk til HL2, men det er fordi det er så enorme forventninger til HL2 samtidig som oppfølgere har en tendens til å skuffe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...