Gå til innhold

kanskje Half-Life 2 På E3 I år?

Anbefalte innlegg

La meg gjette, du er _ikke_ klassens stjerneelev i Engelsk.

Få pappaen din til å oversette så skjønner du nok.

Skal man først rette på andre, er det en fordel å ikke bæsje på leggen selv. På norsk skrives det 'engelsk', ikke 'Engelsk'. Og det mangler et komma i den siste setningen din.

Dessuten er det dårlig nettikette, og ikke minst off-topic. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vekk med Mouselook?

Blasfemi!!!

La meg gjette, du er _ikke_ klassens stjerneelev i Engelsk.

Få pappaen din til å oversette så skjønner du nok.

Ikke vær frekk, du misforstå min settning,

"Få pappaen din til og oversette"?

Jeg forstår utmerket godt engelsk, ganske sikkert bedre en deg også

La meg gjette du _er_ ungdomskole elev?

Siden mouselook ikke vil være den samme nå, siden at man flytter bare hodet og ikke våpnet vil det ikke være "mouselook" som vi kjenner den

og dermed ikke Mouselook.

Men "Turn Head" eller.no..

---

I alle tilfeller så er dette forkastlig om sant, men jeg tviler på neowin.com sine uttalelser...

nåvel, det blir vel mouselook.

men "headturn" blir vel en toggle funksjon, f.eks holde inne ctrl for å snu hodet mens du går.

noe lignende har du i RB:six raven shield der du bruker musa til "fluid posture"

så frykt ikke, mouselook består nok et par år til :wink:

Lenke til kommentar
syns det at de bygger sin egen grafikk motor denne gangen virker lit skummelt.. de tok q2 sin motor og lagde hl,

Half-Life bruker quake1 enginen :)

dette har vært diskutert mye, men faktum er at den bruker deler både fra q1 og q2 enginene...

De skulle ha brukt Doom3 engine 8) 8) 8)

Lenke til kommentar

Men jeg klarer ikke å forstå denne reklamen jeg, at det skal være for hl2

I hvilket 'berømt' spill, bevæpnet man seg med et kujern før man fikk gønnere? Hvordan er kujernet plassert i forhold til sin egen skygge? Er denne formen gjenkjennbar som noe, f.eks et tall?

De skulle ha brukt Doom3 engine  8)   8)    8)

Til Half-Life? Da hadde vi iallefall ikke diskutert 2eren.

Lenke til kommentar

Ohh, ja! Dette blir så kongelig. Helt genialt. Jeg har ikke superlativer som er verdig anledningen.

Her er forresten et bilde til... som også 'bekrefter' teaseren, og viser et kvinnemenneske som antagelig er involvert i spillet.

I hvilket 'berømt' spill, bevæpnet man seg med et kujern før man fikk gønnere?

Hehe, var dette formulert diplomatisk på grunn av spill man ikke direkte får et kujern før man får andre våpen, eller er det tilfeldig :p

Lenke til kommentar

Her er forresten et bilde til... som også 'bekrefter' teaseren, og viser et kvinnemenneske som antagelig er involvert i spillet.  

Sweet. *sikle*

Hehe, var dette formulert diplomatisk på grunn av spill man ikke direkte får et kujern før man får andre våpen, eller er det tilfeldig  :p

Ingenting er tilfeldig. 8)

(er det noen andre spill enn HL hvor dette skjer? Kingpin, kanskje?)

Lenke til kommentar

Nja, i Kingpin får man vel et lite rør eller noe, kujernet kommer senere.

Fant forresten noe greier rundt om kring (noe av det er oversatt, og ikke av meg, så man kan vel kanskje ta det med en klype salt. Ikke at jeg er noen kløpper i å oversette, det var ikke det jeg mente :roll:)

Just a friendly neighborhood spam from your pal Jeff Green over at Computer Gaming World magazine. Just letting all y’all know that we are joining the pile-on and featuring Half Life 2 on our June cover.  It’s a 6-page feature based on an interview and demo of the game we had a Valve’s office in Seattle, and includes a bunch of exclusive screens.

The magazine is being mailed to subscribers *tomorrow*, so it will be in some folks’ greasy palms within a few days.  The official on-sale newsstand date is May 6.

This would mean the magazine is going to make it to readers before the end of the embargo on April 28th, so you can expect everyone to upload the images.

Rob Smith, the editor of PC Gamer USA dropped me a line to mention that their issue (which features the same image as seen on PC GamePlay) is out May 8th. It comes with a 9 page article and a 16 page pullout supplement that contains exclusive material.

Apparently PC Gameplay will have an eleven page special on Half-Life 2.

PC Gameplay recently visited Valve in Seattle and received an extensive demonstration of Half-Life 2. You will be able to read everything we saw of the successor to the game of the century in our 11 page special and we can tell you this much right now: it's better than we could have anticipated in even our wildest dreams... Best of all, you'll be able to put your hands on HL2 before the year is over!

This is being bandied about by a few people (hell I immediately thought of it too) - Half-Life 2 will be released on November 10th. This would be 5 years to nearly the day that the original game was released.

(dette er selvfølgelig et rykte)

Ahh, da blir det bilder om et par dager! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...