Gå til innhold

kanskje Half-Life 2 På E3 I år?


Anbefalte innlegg

Siden den andre HL2 tråden ble stengt, starter jeg likegodt en ny en...

 

rykter svirrer rundt på nettet ang. denne reklamen...

 

og kjenner vi dem rett, så er det TOTAL media blackout helt til en måned før release lissom :)

 

gleder meg til å se nyheter fra E3 :)

 

PS, ikke en nyhets notis, mer som en diskuter rykter tråd...plz ikke steng :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Half-Life 2 rumors are starting to fly around, thanks to some nutty print magazines. People still read those? Anyways, it’s true: there will be some info on Half-Life 2 coming your way in less than a month. Finally.  

It’s already pretty much public knowledge that HL2 is running on Valve’s new internally designed engine, so this will be our first peek at it. I think people will be surprised by the projected release date, though. I sure was...  

 

Fra PlanetHalflife

 

Det er altså reelt, HL2-info coming our way neste måned! WHEEEEE!! :lol::woot:

Lenke til kommentar

syns det at de bygger sin egen grafikk motor denne gangen virker lit skummelt.. de tok q2 sin motor og lagde hl, det gikk sånn passe, så var det noen fjols som ødela hele morroa ved å lage counterstrike.. så skal de lage sin egen motor, og garantert lage counterstrike som kjører på den nye motoren? omg det suge...

Lenke til kommentar

Drit nå i grafikken. Grafikk er LANGT fra alt. Håper bare spillet er like fengende og nyskapende som 1en. Unreal2 hadde vel bra grafikk, men gameplayet sugte.

 

Angående modder: Er det ikke bra at et spill kan leve videre blandt fansen med ulike modifikasjoner? Er ikke noen CS-fan akkurat, men syns det er ganske fantastisk at det enda er såpass mye liv i et så gammelt spill. Husk, det er jo bare ekstra bonus for oss gamere!

Lenke til kommentar
Isåfall er det fantastisk bra gjort å holde så sinnsykt kjeft om det. Hadde alle gjort det på den måten, hadde opphyping ikke vært et så stort 'problem' lengre. U2 anyone?

 

Helt 100% Enig med deg,

dette kommer til og rocke: )

Nå må ikke DU begynne da...

 

må ikke JEG begynne,

med hva da?

Kjenner jeg deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...