Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Posten trege til å oppdatere sporing på nettet.

Anbefalte innlegg

Hvilken informasjon er det du ville ha? Ved førstegangsregistrering så tror jeg ikke det er mer informasjon som er offentlig. Når den ankommer neste terminal, registreres den som videresendt. I de interne systemene til Posten, får vi litt mer informasjon.

Ørjan...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Burde ikke denne vært i Tromsø sist lørdag, eller ihvertfall i dag?

post-53451-1243256118_thumb.jpg

Den ble sendt fra Oslo tidlig onsdag i forrige uke. Nå var det helligdag på torsdag, men jeg trodde ikke postens transport sto i ro på slike enkle heligdager som har arbeidsdager på begge sider. Kommer den ikke før i morgen så har jeg den ikke før onsdag, altså 8 dager fra den ble sendt fra Kristiandsand.

Jeg fikk nylig en pakke fra Sandefjord med Tollpost. Det tok 3 dager (den ble sendt fredag og jeg fikk den mandag) så kunne jeg hente den, og fraktkostnaden var 35 kroner rimeligere enn hos Posten. Der hvor det er mulig kommer jeg heretter til å bruke Tollpost, spesielt på grunn av kortere frakttid. Transporten der går faktisk i helgene i motsetning til Posten som ikke regner med lørdager og søndager.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Ja, problemet her er at det var helligdag på torsdag. Normalt skulle den passert Tromsø på fredag. Men den burde vært her i dag, så det er litt merkelig.

Posten har bare godt av konkurranse med Tollpost, så jo fler som benytter dem, jo bedre. Så vil i aller høyeste grad anbefale deg å bruke dem der det er mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...