Orjanp Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hvilken informasjon er det du ville ha? Ved førstegangsregistrering så tror jeg ikke det er mer informasjon som er offentlig. Når den ankommer neste terminal, registreres den som videresendt. I de interne systemene til Posten, får vi litt mer informasjon. Ørjan... Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Pakken skal til Østfold, nabokommunen til Oslo. Mener du da at den ligger i en bil feks, altså mellom Oslo og endelig stoppested? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ja, i følge den sporingen du kom med, så vil jeg anta det. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Hvilken veg til Tromsø tar pakker som går via Hamar terminal slik som denne? Samme dag hadde jeg en pakke på tur fra Sandefjord via Stokke, og denne er allerede framme, se tidspunkt selv. Endret 11. mai 2009 av -alias- Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Bedriftspakken registreres neste gang i Tromsø. Den burde vært registrert i Tromsø i dag. Merkelig at den ikke er det. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Burde ikke denne vært i Tromsø sist lørdag, eller ihvertfall i dag? Den ble sendt fra Oslo tidlig onsdag i forrige uke. Nå var det helligdag på torsdag, men jeg trodde ikke postens transport sto i ro på slike enkle heligdager som har arbeidsdager på begge sider. Kommer den ikke før i morgen så har jeg den ikke før onsdag, altså 8 dager fra den ble sendt fra Kristiandsand. Jeg fikk nylig en pakke fra Sandefjord med Tollpost. Det tok 3 dager (den ble sendt fredag og jeg fikk den mandag) så kunne jeg hente den, og fraktkostnaden var 35 kroner rimeligere enn hos Posten. Der hvor det er mulig kommer jeg heretter til å bruke Tollpost, spesielt på grunn av kortere frakttid. Transporten der går faktisk i helgene i motsetning til Posten som ikke regner med lørdager og søndager. Endret 25. mai 2009 av -alias- Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ja, problemet her er at det var helligdag på torsdag. Normalt skulle den passert Tromsø på fredag. Men den burde vært her i dag, så det er litt merkelig. Posten har bare godt av konkurranse med Tollpost, så jo fler som benytter dem, jo bedre. Så vil i aller høyeste grad anbefale deg å bruke dem der det er mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå