Gå til innhold

Dungeons and Dragons Bergen

Anbefalte innlegg

Hey

Søker spillere eller dm til litt dnd spilling.

Vi er en liten gruppe på 3-4 spillere (en jente O.O) som holder seg konservativt til 3.5. Problemet vårt er at da jeg er dm er vi litt få spillere.

Om noen er lysten på en runde eller vil ha litt info så sleng inn en kommentar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere som sliter med å finne spillere i nærområdet kan jeg varmt anbefale www.rpol.net. Ett gratis community basert rundt online, play by web rollespill. Der bør du finne det meste og likesinnede. Har spillt der siden 2003 etter at jeg ikke fant grupper som var intressante å spille med lokalt, og jeg kan egentlig ikke tenke meg å spille "live" lengre etter at jeg startet der. :) Litt treigt er det da, men så får man desto mer tid til å pønske ut replikker og handlinger :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Hvilken campaign-setting bruker dere?

Vi er egentlig åpne til å spille de fleste settings som er, det eneste kravet som vi har som er absolutt er at det skal ikke bli "modernisert" i form av skytevåpen, laser eller annet slikt tull.

Om du derimot mener litt mer spesific så kjører vi standard fearun good alligned party. Vi har også tenkt å kjøre et rolleplayfokusert campain setting hvor vi er drow (nei, ingen drizzt kloner tillat) som skal arbeide seg oppover rangstigen i husene. Plott, backstabing og intriger. Men det er ikke nå.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har en gjeng jeg spiller med, som ligger på rundt 7-8 venner - 1 sl. I vinter ferien satt vi i 10-12 timer å spilte, og håppet i det kvelden-natten etter et par timer. Var ufattelig morsomt..vi spiller etter de nye d&d reglene.. slik er gruppen vår. cleric - cleric - druid - warrior - ranger - rogue - bard. Skulle vert en stor forsamling i norge for RP spillere...om det ikke er det da?:/

Endret av xitto
Lenke til kommentar

et mission var å stjele et dokumment som var gjemt i et bilde på et loft i et hærskapshus..barden fikk en spillejobb under en middag, for lorden og vertsskapet og vaktene, jeg (roguen) skulle snike meg rundt, forkledd som vakt. Barden hadde laget et kart over huset og rutinene. Etter nøye og lenge planlegging, satte jeg i gang. Idet jeg kommer meg på loftet, er alle vaktene slått ut...en mester tyve kommet før oss...deretter sprer vi oss rundt i byen og leter etter han:] mer gidder jeg ikke skrive siden jeg skriver på ps3 :p vi befinner oss i molde, men jeg og to andre har familie i bergen :p

Endret av xitto
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

https://www.facebook.com/DungeonsDragonsBergen

Vi er en kompisgjeng på rundt 6 stk på en aktiv session. Vi tar gjerne imot nye spillere og strever nå for å få resten av Bergens nerder fram fra de mørke krokene.. Haha.

Hvis noen er interessert så ta en tur innom Dungoens and Dragons; Bergen på facebook og lik siden. Målet er å få fler folk med oss for å føre dene fantastiske hobbyen videre! Lik siden gjerne også hvis du støtter nettopp dette. Kan godt hende du får deg en god latter her og der.. Eller kanskje har noe du lurer på angående D&D. Where to start? Where to begin?

https://www.facebook.com/DungeonsDragonsBergen

Lenke til kommentar

Spiller også sammen med en vennegjeng her i Bergen, men vi får bare spilt et par ganger i måneden. Kunne kanskje vært gira på mer. Vi spiller riktignok etter 4.0 og med ganske så modifisert magi, etter Dm's ønske. Bruker han sin satte verden. Men er så absolutt interessert i å lære mer / spille med andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...