Fotofashion Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 fyr laus. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg likte ikke helt den halvåpne munnen, men ellers var bilde nr. 2 i s/h svært bra i mine øyne. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Den måten du har hånden på i nr 3 funker ikke altid fra alle vinklene. Synes ikke den funka så veldig bra her. Nå henger den relativt unaturlig på skuldren; og du vrir den tjukkeste siden av hånden i mot kamera, så den blir ganske stor. Så ellers bortsett fra at den er litt for straight on, liker jeg nr 3 best tror jeg =) Hudretusj osv er som vanlig veldig fint =) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 hehe takk jeg får jobbe henne hardere neste gang:) Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 hehe takk jeg får jobbe henne hardere neste gang:) Hvor mye hud retusj er gjort? Det er ett eller annet snålt på høyreside (vår høyre siden) av bilde 3. Men fremdeles veldig bra ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå