Venstre2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hei, har planer om å bygge meg en ny datamaskin for første gang. Skal brukes til litt gaming(CS:S). Ellers går det i musikk, film og lett programmering. Trenger alt av deler(har aldri gjort dette før så vet ikke hva jeg burde kjøpe av hovedkort, ram og slikt). Trenger også tastatur, og to skjermer. Pris, 6000-7000. Endret 4. februar 2009 av Venstre Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 What about this? Satt sammen nå nettop. Tror den vil fungere greit nok til å være en maskin til 7000,- (med 2 skjermer) Jeg har lagt til: *Hovedkort *RAM *Skjermkort *Strømforskyning *Kabinett *Tastatur *Mus *Skjerm x2 *Harddisk *Prosessor *CD\DVD-ROM Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Denne Dette er en ok PC. Dette er den billigste skjermen jeg finner. 2 x av den så blir det totalt litt i overkant av 7000,-. Da er du godt på vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå