henriksern Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 heisann! bare lurte på om det er ett stort problem å åpne en magnun 390 blokk og rense den innvendig og så sette den sammen igjen. er det noen pakning eller noe sånt som tetter igjen ? eller må jeg tette med silikon eller noe sånt ? Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 hvis du har noe dritt innvendig i blokka, kan du bare rense den med klorvann. Det funker bra ! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 http://www.dark-tweaker.com/magnum-umbau.htm Her kan det se ut som om det ikke er pakning (type o-ring) men "noe" smurt på. Pakning på tube eller noe.. lim kanskje. Det må jo være mulig å rense blokka invendig, så jeg regner med det går ann å bruke noe du får på en hvilken som helst rørlegger butikk. De vet hva som skal mellom to deler kobber for å gjøre det tett... DrE Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 tror jeg først kjører igjennom klorvann og hvis ikke det hjelper får jeg åpne. tusen takk for svar! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Kanskje ta blokka med på bensinstasjonen og blåse luft gjennom, for så etterpå å ta "klorbehandling"? Eller kanskje, klorbehandling --> luft ---> ny klorbehandling. Det bør hvertfall hjelpe. DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå