DDDD Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kjøpte enern i går, og har spilt i 3 timer nå. Spillet scorer fullpott på alle punktene utenom ett, hos meg. Det er den uendelige masete skytinga. Ingen som mener vel at skytinga gir spillet et pluss? Har ikke spilt et så artig og spennende spill siden Mgs4. Men kan noen gjøre meg glad ved å si at resten av spillet inneholder mer eventyrutforsking enn skyting? Har kommet til kapittel 8. U2 blir et must buy for meg uanzz, men håper virkelig de kutter ned på skytinga altså. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Vet ikke om du har kommet til den stooore banen med MYE puslespilløsning, men heelt i slutten er det en del skyting. Dog, du kommer til å sitte klistret til skjermen da uansett hvor mye du hater skytinga. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kjøpte enern i går, og har spilt i 3 timer nå. Spillet scorer fullpott på alle punktene utenom ett, hos meg. Det er den uendelige masete skytinga. Ingen som mener vel at skytinga gir spillet et pluss? Har ikke spilt et så artig og spennende spill siden Mgs4. Men kan noen gjøre meg glad ved å si at resten av spillet inneholder mer eventyrutforsking enn skyting? Har kommet til kapittel 8. Synes spillet er klart mere action-orientert enn Tomb Raider, som kanskje passer bedre for deg dersom du synes det blir for masse skyting og lite eventyrutforskning. Er meget sannsynlig at Tomb Raider, og Gears of War, er 2 av hoved-inspirasjonskildene, som de la seg på ett nivå i midten, i tillegg til å putte inn en Indiana Jones-inspirert historie. Hovedsaklig så ligger fokuset på action resten av spillet også, med enkelte deler med questing/oppgaver. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kjøpte enern i går, og har spilt i 3 timer nå. Spillet scorer fullpott på alle punktene utenom ett, hos meg. Det er den uendelige masete skytinga. Ingen som mener vel at skytinga gir spillet et pluss? Har ikke spilt et så artig og spennende spill siden Mgs4. Men kan noen gjøre meg glad ved å si at resten av spillet inneholder mer eventyrutforsking enn skyting? Har kommet til kapittel 8. U2 blir et must buy for meg uanzz, men håper virkelig de kutter ned på skytinga altså. Det er veldig mye skyting videre Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Awwww Dog, du kommer til å sitte klistret til skjermen da uansett hvor mye du hater skytinga. Det har jeg gjort siden av starten av spillet. Blir som å pule en fin dame med supertykk kondom. Det blir litt kjedelig etterhvert, men kan på ingen måte stoppe. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kjøpte enern i går, og har spilt i 3 timer nå. Spillet scorer fullpott på alle punktene utenom ett, hos meg. Det er den uendelige masete skytinga. Ingen som mener vel at skytinga gir spillet et pluss? Har ikke spilt et så artig og spennende spill siden Mgs4. Men kan noen gjøre meg glad ved å si at resten av spillet inneholder mer eventyrutforsking enn skyting? Har kommet til kapittel 8. U2 blir et must buy for meg uanzz, men håper virkelig de kutter ned på skytinga altså. Akkurat det samme synes jeg og, kunne vært litt mindre skyting for min del. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Litt mindre skyting, men ikke for mye. Et par puzzels til hadde gjort seg og litt lenger story. Men spillet er dritbra for det. I U2 skulle de prøvd å variere på spenningen. I 1'rn steig spenningen omtrent hele tiden gradvis og det var aldri noen litt større pause i spenninga. Kanskje de skulle prøvd å få til flere "bakketopper" hvis man kan kalle det det Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Litt mindre skyting, men ikke for mye. Et par puzzels til hadde gjort seg og litt lenger story. Men spillet er dritbra for det.I U2 skulle de prøvd å variere på spenningen. I 1'rn steig spenningen omtrent hele tiden gradvis og det var aldri noen litt større pause i spenninga. Kanskje de skulle prøvd å få til flere "bakketopper" hvis man kan kalle det det Det er jo spenninga som er det som gjør Uncharted gøy, uten den hadde det vært kun er helt normalt kjedelig skytespill med en god historie og realistisk vann . Uncharted tok ikke lang tid å komme igjennom, får håpe på lenger story som du sier Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hadde vært jævlig kult om et Uncharted spill hadde online coop - og en lenger énspiller del enn det første spillet. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Co-op hadde vært et velkomment tillegg til Uncharted-serien Men hvis Uncharted 2 blir like pen som den første, fortjener spillet en gjennomgang med sigle-player også, for da får man en full skjerm til å nyte det visuelle Er det noe Naughty Dog får til, så gjør de jobben ordentlig. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Skal ikke legge sjul på at dukkesystemet i Uncharted er det beste jeg har prøvd. Bedre enn GTA4 og Killzone 2. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Skal ikke legge sjul på at dukkesystemet i Uncharted er det beste jeg har prøvd. Bedre enn GTA4 og Killzone 2. Skal ikke mye til for å slå dukkesystemet i GTA IV da. Men er enig i at systemet funker utmerket i Uncharted. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Naughty Dog har vel sagt at de skal lage storyen lenger i U2 da? Synes spenningen i U1 var helt fantastisk jeg, husker enda jeg kvakk ordentlig til når det første monsteret dukket opp i mørket foran meg! Coop er ikke veldig viktig for meg, synes Uncharted er et singleplayer spill. Men hadde jo vært moro å prøve coop om de lager det ordentlig! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg ser for meg egen story i coop som DLC Eller en egen del på 2-3 timer som man kan spille i coop. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Kan jeg vanskelig tenke meg. Uncharted er et spill det er relativt lett å legge til co-op i. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Veldig sant det. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Kan jeg vanskelig tenke meg. Uncharted er et spill det er relativt lett å legge til co-op i. Annet enn at man må kompromisse på grafikk og kode mye om igjen. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Fra et teknisk synspunkt, ja... Tenkte på gameplay-stilen. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Noen som deler meningen min i at Uncharted er det spillet med best grafikk? Jeg har spilt Killzone 2 demoen og synes fortsatt at Uncharted 1 er penere. Ikke bare fordi det er en tropisk øy, men fordi grafikken er bedre. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Uncharted har bedre teksturer enn KZ2. Men jeg synes fortsatt KZ2 ser bedre ut pga alt som skjer på skjermen. Men Uncharted er uten tvil et av de peneste spilla som har kommet ut så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå