Gå til innhold

Co-op i Uncharted 2?

Haansi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er artig med coop, sjølv om eg nok kjem til å spele aleine for å få mest ut av stemninga og historia. Viss det er lagt opp til mykje coop, håper eg dei legg ned ein del arbeid i ein god AI, så det ikkje blir nærast irriterande å spele aleine.

Lenke til kommentar

Uncharted 2 blir nok kjøpt uansett hos meg. :)

Ang. coop er ikke dette viktig for meg, så lenge spillet er av samme kaliber som eneren.

Jeg vil helst at dem skal konsentrere seg om å lage en like bra opplevelse som vi fikk i eneren, så kan dem heller dille med coop etterpå når dem er ferdig med single-player hovedkampanjen. :)

Lenke til kommentar
Bedre med co-op enn ikke co-op, men ikke avgjørende for helheten.

Ifølge ND selv, skal spillet koste 20 millioner dollar også.

Står en sak om det på en viss nettside.

Hvis det koster så mye så kjøper jeg det nok ikke uansett, selv om jeg sa det tidligere, da må jeg ihvertfall finne en butikk med god avbetalings-plan. :-/

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Hvis det er co-op, så må det jo være to personer i hvert kapittel, det er det ikke i eneren...

Håper de lager noe annent en demoner, det var det siste jeg ventet på eneren. Tenk om de kommer med varulver eller noe sånt :!:

Spoiler om fiender i det første spelet er skjult.-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Spoilere hvor? Er vel ikke noe mer i de videoene enn trailerne og videoene vi har fått.

Tror ikke noe trailere o.l. viser det nei.

Selv hadde jeg ingen anelse om at Uncharted ville ta den vendingen, Ahrm, legg spoiler-tag's på fiendene du, slik at evt. folk som ikke har spillt eneren trenger å få spolert overraskelsen du og jeg fikk, medmindre de trykker det frem.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Det lukter yeti, kan man si. Forøvrig er det der "minor spoilers", Arhm. Sett det i spoilertag, er du snill.

Spoilere hvor? Er vel ikke noe mer i de videoene enn trailerne og videoene vi har fått.

Tror ikke noe trailere o.l. viser det nei.

Selv hadde jeg ingen anelse om at Uncharted ville ta den vendingen, legg spoiler-tag's på fiendene du, slik at evt. folk som ikke har spillt det kan unngå å få spolert overraskelsen du og jeg fikk, medmindre de trykker det frem.

Spoiler tags på fiendene? Snakker om?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er uhyre skjedelnt,

jeg vil heller ikke ha MP eller coop i Bioshock.

bedre hvis de konser 100% på singel player,

og ikke 50% SP og 50% mp.

Lenke til kommentar
Det lukter yeti, kan man si. Forøvrig er det der "minor spoilers", Arhm. Sett det i spoilertag, er du snill.

Tvilsomt. Fiendene det er snakk om fra eneren hadde en naturlig forklaring som gjorde at jeg akksepterte det.

For de som har spillt gjennom storyen i eneren:

For de som har fått meg seg storyen så var det ikke demoner, men vanlige spanjoler som ble forgiftet og generasjoner med innavl førte dem til å bli det de ble.

Lenke til kommentar

Angående co-op så virka det som de ville fokusere på singleplayeren og evt. legge til co-op vis de hadde tid og ressurser til det. Så tviler litt på at det blir co-op, men hadde jo vært artig. Det viktigste for meg er at de får til en så god singleplayer som mulig og ikke begrenser denne for å lage online/co-op.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...