Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

ARCTIC CAT WILDCAT 700, -91 MOTOR!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger en ny motor til scootern min da den er skjært på det ene sylinderet. Da jeg skrudde opp fant jeg ut at det var råden som var skyld i dette.

Derfor skulle jeg gjerne hatt en annen motor.

Hvis du har et godt tips til hvordan jeg skal kunne fikse meg en slik, gi meg gjerne en melding!

Mvh

Eirik

Endret av Pantsonfire
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden.

Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Trådstarter ble 9.2. advart mot at om ikke emnefeltet ble endret ville tråden bli stengt. Trådstarter har ikke etterkommet anmodningen, og følgelig stenges også tråden. Gjør oppmerksom på at tråden kan i noen tilfeller gjenåpnes hvis trådstarter sender PM og deretter endrer emnefeltet etter åpning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...