i93 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Måk snø,spør bestemora di om penger.. (fortell henne at du skal ut med en jente på valentinsdagen, da smelter hun nok.) Pant flasker. Kanskje det ikke blir så mye penger av det, men det hjelper jo.. Lykke til da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Pant flasker da din tass. Det gjorde jeg når jeg var barn. Evt dra en tur innom nærmeste katolske kirke å be på dine knær. Lenke til kommentar
smallville_91 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Måk snø,spør bestemora di om penger.. (fortell henne at du skal ut med en jente på valentinsdagen, da smelter hun nok.) Pant flasker. Kanskje det ikke blir så mye penger av det, men det hjelper jo.. Lykke til da! Takk:D Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Fikk meg en god latter!! Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hmm, på den alderen så var jo den store dagen søndag for å skrape litt ekstra i kassen å stå tidlig opp å sykle rundt å sammle tomflasker. Regner med at det fortsatt er mye å hente dær, bortsett fra at unger i dag er lat og får mer enn nok hjemme, men da er det mere på de som gidder. De fleste gidder jo ikke pante flaskene så de finner man jo slengt over alt til tider. Lenke til kommentar
smallville_91 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har nå 540 kroner. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) 6 innlegg med personhets, eller andre unødvendige kommentarer til eller om andre brukere er fjernet fra tråden. Endret 10. februar 2009 av Patience Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har nå 540 kroner. Du skulle ha pengene, til et bestemt frist. Mulig vi kan få vite det grunnen? Siden du ikke har brukt de opp? Bare hvis du har lyst å dele med oss;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Bare jeg som synes det er litt rart at nicket til den 13 år gamle gutten er smallville_91? Lenke til kommentar
Jakma Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Til trådstarter: Hørtes ut som en god ide med å spørre foreldre dine for penger og så betale det ned etterhvert. Men du har ikke nevnt en eneste sum siden du startet opp. Du kan f. eks: få en jobb i norpost med å levere reklame(http://norpost.no/bud/om.html) Jeg kan verve deg hvis du vil. Ta kontakt... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jakma, du kan garantere han lønn innen lørdag? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jakma, du kan garantere han lønn innen lørdag? Det tror jeg nok ikke ;( ! Har jobbet på Norpost før, man tjener dårlig, men nok. Og til de får jobben og skal på sånn intervjue for å lære mer om jobben, så tar det minst 1-4 uker. . . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Var ikke på intervju eller noe jeg. Fikk heller ikke den tralla man får før to måneder etter at jeg startet, da. Men sluttet etter et år, underbetalt drittjobb. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hva skal du med mer enn 500kr da? Det er jo mer enn nok til dere to. Hver sin pizza pluss brus (øl om du har tilgang) og en melkesjokolade (de fleste trettenåringer liker ikke konfekt) Lenke til kommentar
hean Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Når man er 13 år er 500 kr en formue, ikke mange jenter er verdt mer enn det i den alderen, det bare føles slik. Bør være ei spesiell ei.... Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hva med å komme i puberteten før du prøver å kjøpe deg damer.......? Forresten, hvor er Kroer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå