Demantios Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hva synes dere om en 16 åring som går ut med ei som er 13 da? (Forhold 8. klasse - 1 vgs) Ikke bra Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Under tolv er rock 'n' roll. Neida, for ung mener jeg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) De fleste jenter fra 15 og oppover er faktisk like voksne som gutter rundt 17-18 alderen. Haha, det er det dummeste jeg har hørt idag Omtrent de eneste som sier det er 14- 15 selv. Og Trådstarter: Nei, det er ikke bra. Hold deg unna og finn deg ei på din egen alder +-1 år max(iallefall negativt). Endret 5. juni 2009 av MrLee Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 NEI. Som noen før her skrev, en 11 åring er et barn. 15-åringer har sex. (ikke alle, men mange) Lenke til kommentar
Niern Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 De fleste jenter fra 15 og oppover er faktisk like voksne som gutter rundt 17-18 alderen. Haha, det er det dummeste jeg har hørt idag En småle overdrevent, men håper du i allefall skjønner hvor jeg sikter Jeg er ikke ute etter å mene at trådstarter burde gå for en 11 åring når han selv er 15, men alder og oppførsel er bra forskjellig fra min erfaring Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 De fleste jenter fra 15 og oppover er faktisk like voksne som gutter rundt 17-18 alderen. Haha, det er det dummeste jeg har hørt idag En småle overdrevent, men håper du i allefall skjønner hvor jeg sikter Jeg er ikke ute etter å mene at trådstarter burde gå for en 11 åring når han selv er 15, men alder og oppførsel er bra forskjellig fra min erfaring Min erfaring er at jenter sjelden er mye modnere enn gutter. Nå er jeg 21, og jeg kan trygt si at det ikke er noe særlig forskjell mellom gutter og jenter i modenhet her hvor jeg bor og studerer. Det er lissom noe som "går over" når man er ferdig med videregående. Folk modnes forskjellig når man begynner på videregående, da man staker ut veien for resten av livet. Noe av det som jeg synes er mest irriterende, er jenter, gjerne i ungdomsskolealder, som hele tida skal snakke om at "jeg er så syyyykt moden, og alle gutter er så syyyyyykt barnslige". Det vitner egentlig om det stikk motsatte, spør du meg. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 11 år? går man ikke i 6. klasse da til og med? jeg mener like what the fuck? man løper jo rundt og leker da? var ikke i vertfall før slutten av 7ende klasse folk begynte å bli "kule" så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Kristine_* Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Søsteren min er 11 år, og snart 12. Hadde en 15åring prøvd seg på henne hadde jeg klikket og fått kjæresten min til å banke han opp. 11 åringer klatrer i trær og leker i klatrestativ og spiller hestespill på pcn og er rett og slett små barn. De skal ikke være sammen med noen uansett, og iallefall ikke kåte 15åringer som ikke får seg noen på sin egen alder. ÆSJ Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Kan dele min gyldne regel når det gjelder alder på jenter / damer. Du deler din alder på 2 og plusser på 7. 15 delt på 2 = 7,5 7,5 pluss 7 = 14,5 That's just the way I am, tralala. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 det blir feil å være kjæreste med barneskoleelever når man ikke går på barneskolen selv.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Kan dele min gyldne regel når det gjelder alder på jenter / damer.Du deler din alder på 2 og plusser på 7. 15 delt på 2 = 7,5 7,5 pluss 7 = 14,5 That's just the way I am, tralala. Postet hvertfall 3-4 ganger før Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Skal innrømme at jeg ikke leste hele tråden ja, men enda engang for påminnelse kan ikke skade. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det begrenser seg selvfølgelig, og når jeg viste at fyren var 15 så var det jo ikke dumt. Du kan bruke regelen 50+ å, men det forutsetter at du har en fin bankroll Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det begrenser seg selvfølgelig, og når jeg viste at fyren var 15 så var det jo ikke dumt. Du kan bruke regelen 50+ å, men det forutsetter at du har en fin bankroll hehe^^ muligens øke det faste tallet i formelen, etter en viss alder? Lenke til kommentar
Responsive Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Altså, ikke så mange som vet det, da han fortalte meg det. Jeg har sagt min mening om det, og jeg vet at han angrer litt. Men i det hele var det faktisk MANGE som reagerte på at han faktisk sa at hun var moden for alderen. Men hva i helvette har det med saken å gjøre når det er så stor alders-forskjell? Han går i 10. og hun i 7. klasse, har faen meg såvidt fått hår på kroppen Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 I henhold til retningslinjene §1 påpekes det at innleggets art skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person, diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep er forbudt. Trolling likeså. Provokasjoner vurderes ellers ut fra formål. Kommenter og still spørsmål ved tematikken, men da på en saklig og skikkelig måte. I henhold til retningslinjene ble '38' innlegg slettet fra tråden. Eventuelle reaksjoner på moderering skal ikke gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Sorry, men en 11 åring og 15 åring er nok utrolig ulikt modna. Det blir bare feil. Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Jeg har en kamerat og han er 17 år han er sammen med ei jente på 13. Syns dere det er ille?? Endret 14. juni 2009 av Gutt17 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå