Gjest reddMan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei Lika/førelska i ei jente på 11 år og jeg e 15 år [gutt] er det lovlig? eg e vel ikke pedofil for det? og samtidi går vel 14 år [gutt] og 12 år [jente] Lenke til kommentar
drugis Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 totalt uakseptabelt. glem det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror ikke du burde gjøre det. Lenke til kommentar
Masche Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror kanskje du skal finne ei som vertfall har kommet i tenårene Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror jeg snuser pedofile tendenser her ja. Det har ikke engang begynt å vokse meloner på henne før du kaster deg over henne? Skam deg for slike tanker! Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Haha, hun er et barn. Syyyyyyk tanke. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Veldig fyfy, så hold fingra av fatet. Men slapp av, du er nok ikke pedofil av den grunn. Finnes sikkert flere 11 åringer som kan se søt ut i en 15 årings øyne. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 11 er nok litt smått ja.. Lenke til kommentar
3488445600 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) En i klassen min (jente 15) er kjæreste med en 19 åring? Tror dere det er en "FAIL"? Endret 4. februar 2009 av AntonN2007 Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg er også 15 år.Og en i klassen min (jente) er kjæreste med en 19 åring? Tror dere det er en "FAIL"? Ganske FAIL. Lukter problembarn ihvertfall. Eller så elsker de hverandre Kaaaan jo hende det også Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, elzker kjærstn min azz <333333333 Vi har bare vært sammin i 2 uker men jeg elsker han :3:3 <3<3 Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg er også 15 år.Og en i klassen min (jente) er kjæreste med en 19 åring? Tror dere det er en "FAIL"? Det er ganske latterlig, men kommer naturligvis ikke opp på nivået til vår kjære trådstarter her. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, elzker kjærstn min azz <333333333Vi har bare vært sammin i 2 uker men jeg elsker han :3:3 <3<3 Ta det under "Gledesutbrudd", ikke her. Uansett: Det med 15 og 19 blir jo ikke noe mer "fail", men da er ikke skaden eller forskjellen så veldig kritisk og viktig. Det faktum at de begge er godt inn i modningsfasen (gudene vet om det er bra eller ikke) så har jo begge to full forståelse av hva de holder på med. Tenker 19-åringen har lyst til å presse jenta [15] til å ha sex med han. Ikke at jeg er i mot det, men i en alder av 15 er man fortsatt ung selv om det bare er et år til sexuell lavalder. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Du tog han ikkje ser eg. Det var en kommentar på hvor flyktig "kjærlighet" er som ungdom. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Du tog han ikkje ser eg. Det var en kommentar på hvor flyktig "kjærlighet" er som ungdom. Jo jeg tok den, men jeg skjønte ikke hvorfor det var relevant for emnet. Lenke til kommentar
cerice Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg er også 15 år.Og en i klassen min (jente) er kjæreste med en 19 åring? Tror dere det er en "FAIL"? Det er større forskjell på 11 og 15-åringer enn 15 og 19-åringer. Man utvikler seg mye mer i alderen 11-15, både mentalt og personlighetsmessig, enn man gjør fra 15-19-årsalderen (i hvertfall gjør jenter det). Jeg vil si at en jente i 15-16-årsalderen er ganske moden. Riktig nok ikke helt voksen, men gammel nok til å kunne ta egne besluttninger om forhold og seksualitet. Det er ikke en 11-åring. Til trådstarter: Jeg vil anbefale deg å holde deg unna. En 11-åring er et barn (det er riktig nok du også, men du ikke i like stor grad). Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror jeg snuser pedofile tendenser her ja. Det har ikke engang begynt å vokse meloner på henne før du kaster deg over henne? Skam deg for slike tanker! Akkurat det skal du ikke være for sikker på... Har sett ei på 11 som hadde en kropp som tilhørte en 20-åring. Jeg trodde hun var 15 pga av sitt noe barnslige ansikt, men hun var altså 11. Hva foreldrene tenkte på som hadde stappet det branet i en stram råexy svart kjole er langt forbi min fatteevne! Jeg priser mg bare lykelig for å ha vert langt over 30 allerede den gangen og dermed anså henne som et barn uansett. For hadde jeg vert 18 ,hadde jeg lagt inn aksjer over en lav sko. Rett og slett en rystende opplevelse... Du tog han ikkje ser eg. Det var en kommentar på hvor flyktig "kjærlighet" er som ungdom. Jo jeg tok den, men jeg skjønte ikke hvorfor det var relevant for emnet. Ironi, sarkasme og sånn vettu... Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fin regel: (Din alder/2)+7= minimumsalder du kan date ^^ Jeg er syk, som tenker slik, men det funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå