ceca Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 nettverkket er oppe og går, pc kobler til netten, men jenta mi ville oppgradere msn og vi gjorde det. Dermed kom vi ikke på nett mere. Får opp følgende: tjenesten tryggere familie har blitt deaktivert. Be administrator for denne datamaskinen om å aktivere den. Før det er gjort, vil du ikke få tilgang til internett. Går inn for å aktivere den, trykker åpne, og da kommer dette opp: Funksjonen du prøver å bruke er på en nettverksressurs som ikke er tilgjengelig. Velg OK for å prøve på nytt eller skriv inn en alternativ bane til mappen som inneholder innstallasjonspakken fssclient.msi i boksen under. I boksen under står det C:/windows/softwareDistribution/download/2ecc093050fe32f8540d343f5338d230/img/ Har tatt systemgjenoppretting på pc, tilbake til en dato i januar. Men denne meldingen vises allikavel. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hvilken Windows versjon har dere da? Så vidt jeg vet så var siste versjon av MSN mindre "vellykket" for Vista. "Går inn for å aktivere den, trykker åpne, og da kommer dette opp: Funksjonen du prøver å bruke er på en nettverksressurs som ikke er tilgjengelig. Velg OK for å prøve på nytt eller skriv inn en alternativ bane til mappen som inneholder innstallasjonspakken fssclient.msi i boksen under. I boksen under står det C:/windows/softwareDistribution/download/2ecc093050fe32f8540d343f5338d230/img/" Dere får denne melding fortsatt altså? Endret 4. februar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
ceca Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Vi har windows vista. Ja vi får denne meldingen fortsatt. Trodde den skulle forsvinne når jeg tilbakestilte pc. Endret 4. februar 2009 av ceca Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Vi har windows vista. Ja vi får denne meldingen fortsatt. Trodde den skulle forsvinne når jeg tilbakestilte pc. Den gjør nok ikke det. Virker som du har dette Live OneCare Family installert. Prøv å av-installere det og se hva som skjer. Skulle være mulig fra Kontroll panelet. Får dere det ikke til, last ned Revo Uninstaller herfa: http://www.revouninstaller.com/ Endret 4. februar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 kjør msn som admin, høyreklikk på ikonet og deretter kjør som admin.. Lenke til kommentar
ceca Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Chavalito - Yes !! Det gikk. Tusen tusen takk! Endret 4. februar 2009 av ceca Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Chavalito - Yes !! Det gikk. Tusen tusen takk! Bare hyggelig Knaskje du kan legge til et lite [Løst] i posten din? Endret 4. februar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå