jeysound Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Jeg er forelska i en jente i klassen min, men vet ikke om hun liker meg. Det er som regel hun som starter samtaler på msn å skriver alltid: heeeeeiiii:D, men så skriver hun ikke mere å da blir det som regel til at jeg må holde samtalen gående en stund før vi da begge holder den gående. Og i det siste har hun holdt på med en annen type, men senest i går så spurte jeg hvorfor hun var så deppa å da sa hun at det var fordi guttem hun hadde holdt på med ikke likte henne noe særlig mer. Jeg kom da med noen teorier om hvorfor dette var tilfellet og hun ble litt sur på meg, men så beklaget jeg meg og da svarte hun at det var greit. Og vi snakker ikke sååå inmarri mye på skolen heller, men vi kan godt "kødde" en gang i blant. Er ikke alltid sikker på hva jeg skal snakke med henne om, så da ender det ofte opp med skolerelaterte spørsmål eller så sier jeg bare noe til hun som f.eks: halla (navnet hennes) å da svarer hun som regel med det samme bare at hun sier: hey(navnet mitt). Og når vi har valgfag er vi på andre klasserom å da sitter vi som regel mot værandre, hun på ene siden og jeg på andre siden. Hun ser av og til mot meg men ellers med fjeset ned i boken eller mot læreren. Hun har også ved tidligere annledning sagt at hun liker meg nå, i motsettning til årene før da hun syntes jeg var "slem" + At i går da vi snakket sammens på msn videresendte hun et brev som hun hadde fått på facebook av en gutt som hadde skrevet at hun var kjempefin osv. Hvorfor gjorde hun det? -Er det for å "showe off" eller:/ og en siste ting er at alle tror vi holder på! - Hva skyldes dette Det er sikkert mer jeg skulle sagt men kommer ikke på for det er en del. Men uansett, liker hun meg eller liker hun meg ikke. - Å er det muligheter for at det kan bli noe -Gutt 14 år Endret 4. februar 2009 av jeysound Lenke til kommentar
Afterlife Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nei. Beklager, men ser stygt ut som at du har havnet i vennefella, og den kommer du ikke ut av. Husn ser på deg som en venn, ikke noe mer, og sjangsen for at det kommer til å endre seg, er veldig veldig lite. Synd å måtte si det, men kom deg over henne. Er ikke noe å hente der. Lenke til kommentar
jeysound Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Nei.Beklager, men ser stygt ut som at du har havnet i vennefella, og den kommer du ikke ut av. Husn ser på deg som en venn, ikke noe mer, og sjangsen for at det kommer til å endre seg, er veldig veldig lite. Synd å måtte si det, men kom deg over henne. Er ikke noe å hente der. Jeg føler ikke at vi er så nære/gode venner akkuratt. Er ikke helt sikker :/ Og hadde vi vært skikkelige venner hadde vi vell snakket mere sammens utenom msn og sms:S Endret 4. februar 2009 av jeysound Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Veldig lite trolig at det er noe håp. Hva er det som tyder på at hun har følelser for deg? Bare måten hun prater om han andre på sier ganske tydelig at det heller er han hun liker. Er nok havnet i vennefella, gitt. Når du først er der er det veldig vanskelig å komme ut av den, men du kan jo forsøke å endre væremåten din rundt henne. Litt mindre "søt og snill" og ikke fullt så tilgjengelig. Det beste ville nok være å komme deg videre Endret 4. februar 2009 av Modeswitch Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Du er nå en venn. Skal du bli mer enn venn må du presse deg mer på og ikke beklage deg når du forteller henne sannheten om hennes negative sider. Lenke til kommentar
jeysound Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Du er nå en venn. Skal du bli mer enn venn må du presse deg mer på og ikke beklage deg når du forteller henne sannheten om hennes negative sider. Hvordan kan jeg få henne til å like meg på en lettest/best mulig måte? Har værtfall det forrige tipset du ga, men litt flere tips i forhold til hvordan situasjonene er nå hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 her er det mye håp, spørr henne ut og bli sammen. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Jeg vil si at hun er interesert i deg. Be henne ut, så får du vite fo sho=) Endret 4. februar 2009 av jente_12 Lenke til kommentar
jeysound Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Nå er det veldig mange meninger her, jeg begynner å bli veldig usikker jeg Takker for alle svar uansett Endret 4. februar 2009 av jeysound Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er i samme knipe som deg. Jeg setter inn støtet i helga, hjemme alene så inviterer hun på film. Kanskje jeg lager noe mat også : -) Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dette med filmkveld hjemme som første date, er kanskje ikke så lurt. Mange jenter har en tendens til å se på det som om gutten bare lett vil få seg no. Første date kunne kanskje heller vært noe som er mer i det offentlige...Bare et tips da:P Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det at hun klager til deg over sine pågående og tidligere forhold kan tyde på at du har blitt pent plassert i vennefellen. Men ting er ikke over av den grunn.. Det blir bare litt vanskeligere. Det eneste jeg kan tipse deg om, er at du ikke skal sitte tilbake og være så passiv som det virker som du er. Du må ta kontroll over situasjonen og vise interesse og intensjoner (uten å si det med ord.. ALDRI si det med ord) og få henne til å skjønne at du vil ha henne. Bruk kroppspråk, berøring, øyekontakt og subtile hint til å formidle interessen din, så hun skjønner dine intensjoner. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dette med filmkveld hjemme som første date, er kanskje ikke så lurt. Mange jenter har en tendens til å se på det som om gutten bare lett vil få seg no. Første date kunne kanskje heller vært noe som er mer i det offentlige...Bare et tips da:P Hmm, kino? En tur på fest først?, bowling? Hva er det som passer best for første date? Lenke til kommentar
floww Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 sounds like a classic case of BFF yes. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Dette med filmkveld hjemme som første date, er kanskje ikke så lurt. Mange jenter har en tendens til å se på det som om gutten bare lett vil få seg no. Første date kunne kanskje heller vært noe som er mer i det offentlige...Bare et tips da:P Hmm, kino? En tur på fest først?, bowling? Hva er det som passer best for første date? Det spørs litt. Hvis dere har en god tone alerede, burde kino funke. Hvis dere enda ikke er så godt kjent, så burde dere gjøre noe annet, i og med at man ikke blir så godt kjent ved å se på film på kino:P Bowling er nok greit. However, hvis du føler dere kjenner hverandre sånn nogenunlde, kan kino være jackpot hvis du tør prøve deg fram. Endret 5. februar 2009 av jente_12 Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kino er no-no! Det er det eneste sikre jeg kan si! Var ute for noen uker siden og snakket med alle jentene jeg fant på utestedet og hørte med de hva de ville bli tatt med på i en first-date-situasjon.. Fikk mange morsomme (og sprø.. herre, noen jenter er drøye) svar, men eneste alle var enige i, var at de _IKKE_ ville bli tatt med på kino. Kino kan man dra på når man er sammen. Finn på noe morro som hun ikke venter.. En tur i akebakken, kjøre go-kart, et eller annet spennende, så kan dere avslutte med middag et eller annet sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå