baltazar83 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hva synes dere er den beste TV kanalen for sport? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kommer helt an på hva du vil se på. For europeisk fotball og ishockey er jo Canal+ Sport-pakka suveren, men Viasats SportN-pakke er også fin, og kanskje litt mer variert? For det meste av mer sær idrett (Bowls, snooker, curling etc) har du jo Eurosport og Eurosport 2.. Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg mener den beste sportkanalen er Canal + Sport. NRK1 bruker jeg å se på når jeg skal se vintersport. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Regner med at du skal se fotball siden denne ligger under fotball kategorien. Så da vil jeg absolutt anbefale Canal + Sport som flere andre Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sky Sports er definitivt den beste for fotball synes hvertfall jeg. Fantastisk med engelske kommentatorer. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Canal+Sport må være den beste kanalen etter mi meining. Liker også TV2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå