Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskin vil ikke køyre ting.


Anbefalte innlegg

Hei, har hatt datan min på i sikkert en uke nå, og igår kom jeg anni restart knappen. Når den restartet seg er maskin helt fucked. Når jeg kommer inn på windows starter ingen program etc og en feilmeldiing kommer opp. Prøver deretter å gå inn på hardiskene men da kommer det bare ''C\: er ikke tilgjenlig. Noen som please har noen tips ? blir helt gal

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm, VEEEEEEEELDIG lite lyst å slette det jeg har på hardisken da, så kom gjerne med andre gode ideer, og i tilleg fungerer jo den siden jeg får opp skrivebordbakgrunn. i tilleg når jeg trykker på spill er alle spillene jeg har på datan der, men kan ikke starte di.. Så hardisken funker jo :p Er forresten 2 harddisker i pcen, og tviler på at begge blir ødelagt av en rs av pc:P

 

setter stor pris på svar dog;) og ja... fail av mod

Endret av huGGy
Lenke til kommentar

Jeg har samme problemet nå. For eksempel kommer dette opp nåt jeg prøver å starte (oppdatere) Spotify:

 

"Spotify Updater is trying to install the update, but didn't succeed.

 

The error message is: ingen tilgang (5)".

 

I tillegg kommer dette når jeg prøver å installere Football Manager:

 

"*navn på maskinen* er ikke et gyldig kort filnavn".

 

Sorry om du føler jeg prøver å ta over tråden din, huGGy.Si ifra om du føler jeg heller bør starte ny tråd.

Lenke til kommentar

Jeg har vista, går vell med den og?:)

 

edit : hev den inn nå og der stod det bare install winodws... når jeg trykte der stod det ar disken var full (som den er). hvor må jeg trykke for å repare da mon tro?:o

Endret av huGGy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...