huggy Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei, har hatt datan min på i sikkert en uke nå, og igår kom jeg anni restart knappen. Når den restartet seg er maskin helt fucked. Når jeg kommer inn på windows starter ingen program etc og en feilmeldiing kommer opp. Prøver deretter å gå inn på hardiskene men da kommer det bare ''C\: er ikke tilgjenlig. Noen som please har noen tips ? blir helt gal Lenke til kommentar
huggy Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Synes da den beskrev det meste jeg... Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Han beskrev jo situasjonen bra da... moderatorer nå til dags... Men OT: Virker som en formaterings løsning som du bør ta, eller skjekke om du kan bruke windows cd'en til å reparere feilen Lenke til kommentar
huggy Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hmmm, VEEEEEEEELDIG lite lyst å slette det jeg har på hardisken da, så kom gjerne med andre gode ideer, og i tilleg fungerer jo den siden jeg får opp skrivebordbakgrunn. i tilleg når jeg trykker på spill er alle spillene jeg har på datan der, men kan ikke starte di.. Så hardisken funker jo Er forresten 2 harddisker i pcen, og tviler på at begge blir ødelagt av en rs av pc:P setter stor pris på svar dog;) og ja... fail av mod Endret 4. februar 2009 av huGGy Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har samme problemet nå. For eksempel kommer dette opp nåt jeg prøver å starte (oppdatere) Spotify: "Spotify Updater is trying to install the update, but didn't succeed. The error message is: ingen tilgang (5)". I tillegg kommer dette når jeg prøver å installere Football Manager: "*navn på maskinen* er ikke et gyldig kort filnavn". Sorry om du føler jeg prøver å ta over tråden din, huGGy.Si ifra om du føler jeg heller bør starte ny tråd. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Det går veldig bra Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hmm.. tror nok det kan være systemfiler som har blitt vekke/ødelagt. Hvis du setter inn Windows XP CDen og velger reparer, mister du ingen filer. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Jeg har vista, går vell med den og? edit : hev den inn nå og der stod det bare install winodws... når jeg trykte der stod det ar disken var full (som den er). hvor må jeg trykke for å repare da mon tro?:o Endret 4. februar 2009 av huGGy Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 http://www.bleepingcomputer.com/tutorials/tutorial148.html Lenke til kommentar
huggy Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Thx... Sjekket oppstart fix tingen og den fant ingen feil:S Holder på med minne fix nå, så får se:) Takk for at du prøver å hjelpe! Setter stoooor pris på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå