Pipboy Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Hva faen skal jeg gjøre? Dette er Ekstremt irriterende. Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Hadde vært veldig snilt om noen hadde noe si som kunne få denne styggedommen til å slutte. Sitter på TG nå og det er £@&(/! å ikke kunne få gjort en eneste ting Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Hvordan i allverden mener du at noen skal kunne se hva som er problemet når du ikke gir noe info om hva slags hardware du har og hvilket os? Har du installert chipsett drivere? Har du nylig installert noe humbug? Tenk litt selv, og gi mere info, ellers er det ikke mye noen kan gjøre for å hjelpe. DrE Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Sorry.... Litt i ørska her.... Windows XP alle nyeste drivere installert. A7N8X Deluxe/GD Alle nyeste drivere +bios installert. WD200JB XP3000 Hercules 9700 PRO Lenke til kommentar
evertos Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Jeg har ofte opplevd dette og dette skjer mest når noen laster av meg over nettverk, gjennom windows fileshare. Det var helt krise for meg. Fikk ikke spilt eller gjort noen verdens ting. Installerte nytt windows med innebygget sp1, oppgraderte til en gig ram. Problemet er der ennå. Når noen laster filer gjennom windows nettverk blir det problemer, men de varer ikke så lenge lengere. Kanskje 5 min med fryst maskin dersom en tulling skal ha over 700 megabyte. Snakket masse med eksperter på irc, de mente at det er stor sammenheng med hvilken cpu som laster fra deg. Dersom det er en skikkelig treg cpu i andre enden som laster vil bare dette gi problemer. Når du sitter på LAN og spiller er det kanskje like greit og disable file and printer sharing hvis spillet tillater det.. Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 + 2x 512DDR Corsair XMS3500 Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Ingen lastet opp fra meg og jeg lastet ikke ned noe Lenke til kommentar
evertos Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Da er det jo et skikkelig problem.. Tror egentligjeg aldri har opplevd det uten at det har vært file sharing på gang. Men men lykke til, Oslo lan snart.. Jihaaa Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Problemet er borte....alt klikka og skjermen oppdaterte seg selv og da var mange programmer fjernet fra oppgavelinjen og explorer brukte ikke lenger 99% av cpu, men 0 eller noe.... Rart... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Kanskje det var et annet program som hang da? Vel, så lenge problemet er borte, så er det vel bare å surfe videre på TG bølgen? DrE Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Hva skitt skal jeg gjøre? Dette er Ekstremt irriterende. Jeg hadde det problemet før jeg fikk oppdatart til sp1 tror jeg. Jeg bare åpne taskman avslutta exploreren og startet en ny explorer. Njaal Lenke til kommentar
evertos Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Mener fortsatt at det er nettverk som henger exploreren din. Det kommer til og skje igjen.. Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Les: http://www.itavisen.no/art/1300897.html Kan være ditt problem men er selfølgelig ikke sikker.. Det finnes en uoffesiell fix som retter opp dette. Her er den http://homepage.ntlworld.com/ahrk_2k/files...SP2_x86_ENU.exe Ellers er jeg blank. Shorty Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Kjem problemet når du klikker på .avi-filer, eller når du går inn i ei mappe med slike filer? Sjekk i så fall denne. Lenke til kommentar
dangerc Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 har samma problemet, så jeg skifta shell da forsvant det.. jeg lasta ned: www.astonshell.com fønka for meg. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Et søk på "explorer.exe AND 100" vil f.eks. gi deg mange svar på dette. Selv pleier jeg bare å trykke ctrl + alt + del. Avslutter da explorer.exe. Klikker Fil --> Ny Oppgave (Kjør) --> skriver inn explorer.exe og trykker ok. Voila..! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 det havegg sa funker fint, eneste att mange programmer havner i noe som heter stalt mode eller noe i den duren.. de er oppe men du ser de ikke osv.. men du slipper i det minste å reboote for å få fiksa problemet Lenke til kommentar
vegge Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Men har dere dette problemet ofte? Selv kjører jeg WinXP Corp med SP1 og alle updates. Faktisk lenge siden jeg har opplevd det. Hvis dette skjer hver dag for dere - til tross for at dere kjører SP1 osv., så ville jeg prøvd noe annet. Noen linker til en fix her - noe med uferdige avi-filer osv. Det er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Erik Langedal Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Var en gang plaget av noe lignende, da var det en prosess som het "winnet" eller noe sånt som brukte nesten alt av cpu'en. Jeg avslutta den og så har det aldri mer skjedd.... Prosessen startet aldri mer heller da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå