abene Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sesam.no og Finn.no har lansert en ny tjeneste som gjør det mulig å se gatebilder av Oslo. Les mer Lenke til kommentar
Sigurd26 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Testet dette i går, og må si de har overraskende bra kvalitet og dekning. Eneste problemet jeg hadde var at jeg ikke alltid kunne fortsette å se på kartet etter at jeg hadde vært i fullskjemsmodus... Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lurer på hvor de har fått denne ideen? Men veldig bra uansett, noen små huller enda, men det blir vel oppdatert etter hvert. Jeg luftet hjemme når de kjørte forbi. Noen som har funnet noen morsomme situasjoner enda? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Merkelig at de ikke nevner at dette er blåkopi av Googles "Streetview"-opplegg. Uansett flott med litt konkurranse på det markedet. Og håper de dekker flere deler av Norge på denne måten. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette var imponerende bra! Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Håper bare de GIR dette til Google Earth, så Streetview kan bre seg utenfor usa's storbyer... Lenke til kommentar
BUCK Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Må si jeg ble imponert over denne tjenesten! God kvalitet på bildene! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Bruk kjøkkenmaskin. Ha først i egg og sukker. Piskes til eggedosis. Hell oppi margarin og melk + alt det andre og bland godt sammen.Fylles i papirformer ca halvfulle.Stek 10-15 minutter på nederste rille ved 200 grader.Ha på glasur når de er kjølnet ned. Endret 25. september 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Håper bare de GIR dette til Google Earth Hvorfor ikke selge? Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Klart brudd på vikeplikten her vel: http://kart.sesam.no/?lng=10.76305&lat...0548&sa=165 Endret 4. februar 2009 av M_Mickey Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Synd de ikke tok bilder av veien RETT utenfor huset, men bare veien før Uansett sykt bra opplegg Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Håper bare de GIR dette til Google Earth Hvorfor ikke selge? -ting som gis bort blir avgjort og gjort fort... -ting som selges skal vurderes og konsulteres i 3år før noe blir gjort... om det forsøkes å selges så kommer google til å si neitakk, å sender sin egen "kamerabil" til Norge om 4år... Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sinnsykt. -Hadde også vært gøy å sett hvordan denne bilen var satt opp... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 bare dra deg nedover på et hvilket som helst bilde på kartet, så ser du bilen ovenfra Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvordan vise gatebilder i 3D uten å kopiere google sin løsning? Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sinnsykt. -Hadde også vært gøy å sett hvordan denne bilen var satt opp... Vrir du kameraet nedover får du i det minste sett den ovenfra. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sinnsykt. -Hadde også vært gøy å sett hvordan denne bilen var satt opp... Dette er en av bilene google bruker. De har ganske enkelt bare et kamera på taket. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Imponerende tjeneste . Gleder meg til (hvis de noen gang gjør det) de får gjort det samme i Tromsø. Lenke til kommentar
GSmart Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hehe, husker jeg stod ute i baris og malte når denne bilen kjørte inn oppkjørselen hos oss. Nå er det tydeligvis bare bilde frem til oppkjørselen, og ikke lengre.. There goes my 15 minutes of fame.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå