gthom Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kan noen gi råd for hva man skal se etter i valg av projektor når den skal kunne dekke begge disse behovene. Eneste jeg har sett er at DLP gir bedre kontrast, dermed et pluss for møteromsbruk med PowerPoint osv. Andre spesifikasjoner jeg bør vurdere? -gthom Nybegynner Innlegg: 1 Registrert: 04/02/2009, 16:46 Privat melding Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kan noen gi råd for hva man skal se etter i valg av projektor når den skal kunne dekke begge disse behovene. Eneste jeg har sett er at DLP gir bedre kontrast, dermed et pluss for møteromsbruk med PowerPoint osv. Andre spesifikasjoner jeg bør vurdere? -gthom Nybegynner Innlegg: 1 Registrert: 04/02/2009, 16:46 Privat melding Du kan fint bruke en moderne LCD projektor. Forskjell i kontrast er ikke lenger enorm. Viktig for kino: 16:9 format og minimum 1280x720p oppløsning. Fleksibel lensshift gjør plasseringen enklere. Forum: http://avforum.no/forum/digitale-projektorer/ Lykke til ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå