-Perry- Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 som tittelen sier så lurer jeg på om det er noe og gjøre med dette? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) som tittelen sier så lurer jeg på om det er noe og gjøre med dette? Du har to valg, få tak i en overgang fra 20 til 24 pin eller kjøp en ny PSU. En slik overgang: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=30377...led#ProductTabs Endret 4. februar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Husker jeg gjorde akuratt det samme og merket det ikke før jeg hadde koblet alt inn i den nye maskinen:) Brukte faktisk bare 20-pin kontakten i 24-pin kontakten på hovudkortet til jeg fikk meg ny. Vet ikke hva som kan skje da men gikk fint:p Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Husker jeg gjorde akuratt det samme og merket det ikke før jeg hadde koblet alt inn i den nye maskinen:) Brukte faktisk bare 20-pin kontakten i 24-pin kontakten på hovudkortet til jeg fikk meg ny. Vet ikke hva som kan skje da men gikk fint:p Måtte være et veldig hyggelig hovedkort du hadde da Gjorde det samme jeg en gang og det gikk rett i dass. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Heh ja det kan godt hende:) Var litt tilbake i tid i mine yngre dager så tenkte ikke så mye på det:p Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er helt normalt å koble 20-pin PSU til 24-pins HK, hvis man har et HK som drar normalt mye strøm. Overgang er oftest helt bortkastet. http://www.playtool.com/pages/psuconnector...s.html#20into24 Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hmm ja men da er det ikke rart at det gikk helt fint siden det var ett ganske gammelt system:) Kjekt å vite! Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Takk for svar,fant ut at det var en ekstra 4-pin kabel på psuen. Men nå har jeg et annet problem, alt er koblet opp og jeg får ikke bilde. Alt er koblet riktig og strøm til skjermkort er der. Noen som vet? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Så du har plutselig funnet en ekstra kabel, og er du skråsikker på at det er riktig koblet? Kan jo bli litt skeptisk til det. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Dreit nok litt på draget der ja, var en 4+4 pins kabel som jeg ikke viste man måtte ha der. Ja, en ocz psu, det er sånn universal greie, 20+4 pins. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Dreit nok litt på draget der ja, var en 4+4 pins kabel som jeg ikke viste man måtte ha der.Ja, en ocz psu, det er sånn universal greie, 20+4 pins. Yaahoo, den er grei du. Hardware er det du har i signaturen din eller??? Da kommer jo det obligatoriske spørsmålet, har du sjekket spenning til minnet ditt? For det du nevner nå er ganske typisk for minne problem. Endret 4. februar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 har fikset det nå, var to 4-pin's kontakter som skulle på hovedkortet også Men takk for hjelp:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå