Incumbent Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei! Jeg har et spørsmål angående utdanning og studier i USA. Hvordan foregår det? - Her sikter jeg til opphold osv: - Kan man reise hjem i høst-/vinter-/jule-/påskeferie osv, eller er man bundet til å være der grunnet USAs reglement e.l.? - LaE Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei! Jeg har et spørsmål angående utdanning og studier i USA. Hvordan foregår det? - Her sikter jeg til opphold osv: - Kan man reise hjem i høst-/vinter-/jule-/påskeferie osv, eller er man bundet til å være der grunnet USAs reglement e.l.? - LaE Traveling on F-1 Student Visa: * Foreign students may enter the United States multiple times if they hold a valid F-1 Student Visa. * It is important that the F-1 Student Visa holders have all the necessary documents and signed authorizations to avoid any problems at the U.S. port of entry. * The passport must also be valid for a certain amount of time in order to be granted entry. * F-1 Visa holders can also travel freely within the within the United States. Les mer her: http://www.usimmigrationsupport.org/visa_f1.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå