jin_kazama Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 jeg har et ntfs fil system hvordan formaterer jeg? jeg har bare windows me cd??? jeg skriver format c: men det går ikke??? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Har du WinXP? Start opp med den CDen og velg Format. Hvis ikke går du i DOS via oppstartsdiskett eller lignende (til Win98 CDer osv) og skriver format C: Lenke til kommentar
jin_kazama Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 men det funker ikke format c: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Kanskje det hadde vært en ide og si hvorfor det ikke fungerer da. Skriv ned feilmeldingen. Det du også kan prøve er først å skrive: D: også skriver du: format C: Lenke til kommentar
Slinky Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 WinMe kan ikke lese NTFS. Du må starte med med winXP eller 2000 cd og formatere derfra. Eller boot på WinMe cden og bruke FDISK så sette opp partisjonen en gang til. - Slinky Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 du må enten skaffe deg en win nt install cd, el xp el win2k. under installasjonen så får du velge hvilken partisjon osv du skal installere på... her kan du også velge hvilket filsystem som skal brukes på disken din. fat32 kan du bruke sammen med win me. xp og 2k cd'ene kan du boote ifra. jeg er ikke helt sikker på nt-platen. install-prosessen starter automatisk. fdisk kan lese, men ikke skrive på en ntfs partisjon... (og du skulle vel helst ha postet under lagringsmedier...) Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 fikses enkelt med win98se boot disk fra www.bootdisk.com. Format c: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå