EvenR Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lurer for tiden på å kjøpe meg en 37" flat tv, står foreløpig mellom disse to ifra Samsung. Så det jeg lurer på er hva dere mener om disse to? Samsung nr 1 Samsung nr 2 Har RiksTV så frister jo litt å slippe å bruke en HDMI kabel på det. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg hadde kjøpt A656 den roses gang på gang.. Gjør et rask søk og les noen tester så blir nok dette valget neppe vanskelig. Lenke til kommentar
EvenR Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Utifra tester så er jo A656 en veldig god tv, men på A567 finner man meget lite av tester så klarer ikke helt utelukke den enda. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Utifra tester så er jo A656 en veldig god tv, men på A567 finner man meget lite av tester så klarer ikke helt utelukke den enda. Kanskje en grunn for at den ikke er testet A656 var toppmodellen i fjor og er en klart bedre skjerm en A567 (høyere tall i A serien bedre skjerm) og du betaler også rundt 1000,- ekstra for innebygd MPEG 4 turner, jeg hadde heller lagt de i en bedre skjerm men men. Lykke til! Lenke til kommentar
EvenR Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Takker for hjelp. Søkte litt mer rundtom på samsung sine sider også, skjønner hva du mener. Blir nok den jeg ender opp med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå