Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pioneer TSA 2503I? + effektforsterker?

HV90

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal kjøp bilhøytalere og tenkte da på disse Pioneer høytalerne.

Da lurte jeg på om det vil gå fint med å ha de i hatte-hyllen eller om jeg burde ha en kasse til de.

De virker gode, men er det noen som har bedre forslag eller ''erfaring'' med disse høytalerene så kom med det.

Trenger vel også en effekt-forsterker i tillegg til denne CD/Radio spilleren Pioneer DEH1000E

(Denne er ikke kjøpt enda, men vurderes) Kom gjerne med alternativer til denne også

Endret av HV90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du IKKE skal ha sub, og har tenkt til å kun ha høyttalere baki, så burde du kikke på JBL T-696, de spiller ganske mye mere bass enn de pioneer høyttalerene, og det er sikkert det du vil ha ;)

Skal du derimot ha sub en eller annen gang, så drop høyttalere baki, og kjøp deg noe skikkelig å ha foran i steden... Da bør du også vurdere en annen spiller, med flere linjeutganger ;)

Lenke til kommentar

Nei jeg tengte på høytalere siden jeg trenger plass i bagasje rommet.:) Takker for svar JBL høytalerene så litt mer intressange ut.

Vil jeg trenge en ekstra forsterker til de? Eller vil det holde med en 50 W forsterker?

Lenke til kommentar
Nei jeg tengte på høytalere siden jeg trenger plass i bagasje rommet.:) Takker for svar JBL høytalerene så litt mer intressange ut.

Vil jeg trenge en ekstra forsterker til de? Eller vil det holde med en 50 W forsterker?

Hvis du tenker på å kun bruke den innebygde forsterkeren i spilleren, så holder ikke den nei...

Du bør absolut ha en separat forsterker til dem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...