Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

kviser og nupper

AzureDragon

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva det kaller det men jeg tror det er hudorm. Hvert fall, nesen min er helt rød pga masse bittesmå nupper og kviser. Hver gang etter jeg har dusjet meg en stund er nesen hvit av talg/kvisesaft(hehe), som jeg ruller vekk. Men det kommer alltid opp igjen og jeg er konstant rød på nesen og på kinnene inn mot nesen pga disse nuppene/små kvisene.

Hvilken krem/behandling? har hatt det sånn i lang tid nå og hadde vært deilig å bare få kvittet seg!

En annen ting, sliter også med en del kviser på haken/rundt munnen. Tips?

En siste ting, noen som anbefaler en spesiell intimbarberingskrem? ps er gutt.

kjærlighet til de som svarer(L)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Anbefaler deg Aderma-kremen, den kan du kjøpe på Apoteket! Sørg for å skrubbe ansiktet ditt med skrubb, dette kan du få kjøpt på Body Shop og lignende!Skyll med kaldt vann for å lukke porene=)

I tillegg har jeg lagt merke til at STERKE midler ofte funker.. Kommer ikke på helt hva det heter, men det er munnskyllemiddel! Får kjøpt det overalt - en glassflaske med enkel etikett, vannet er brun-aktig!

Intimbarberingskrem - mener du da til å ha på etterpå? Du kan kjøpe sånt på Kondomeriet, som forebygger prikker og lignende!

Håper dette var til hjelp!

Lenke til kommentar

JA, Vademecum heter det!

Ja, de få gangene jeg har hatt kviser, har jeg sørget for at de har vært helt "tomme", for å deretter ta på litt vademecum. Det svir som f***, men det blir mye bedre. Anbefaler derfor å påføre dette på kvelden, da det kan bli litt rødt;)

Dessverre, har ingen eksempler - men gå innpå www.kondomeriet.no, der får du sikkert mer informasjon om hvert produkt, i tillegg kan du bestille over nett, så slipper du å dra dit selv:P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

vademecum, min bestevenn når det komme til de jævla hudorm greiene, hadde noen på armen en stund som så ut som jeg hadde stikki sprøyter, cracka dem hver kveld la å vademecum lot der synke inn og la på krem rett før jeg la meg, ble bare noen arr, men siden jeg har mørk hud så syns det nesten ikke. Det var en krem fra bodyshop, husker ikke helt hva den het.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kviser rundt nese og munn har ofte tilknytting til munnhygiene, ved at munn, lepper, osv får en lavere ph-verdi som gjør bakterier mer levedyktige i disse områdene

* Tannpuss 2-3 ganger daglig

* Skylle og tørke ansiktet hver gang man er på badet

* Holde hendene unna

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...