Jo Are Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei Har seg nå slik at jeg i går ble forkjølet, og kom meg ikke på skolen i dag. Men i morgen må jeg komme meg på skolen pga. prosjekt og at jeg ønsker og spille innebandy. Så lurer på om noen har et tips til hvordan jeg kan bli frisk til i morgen. Har holdt meg varm i hele natt og i hele dag, har også tenkt og ta en lang og varm dusjo. Noe mer jeg burde gjøre? Takk for svar Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kanskje oppsøke lege. Daniel Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er du sikker på at det bare er forkjølelse? Er du tjukk i huet, tett i nesa, med feber og med nedsatt almentilstand så er det ikke så mye annet en å stå an av. Har du feber er ikke å holde seg for varm heller nødvendigvis tingen. Disse ekle virusene tar dersværre sin tid å nedkjempe så tror nok du bare skal glemme prosjektet ditt. Fungerer ikke kroppen så fungerer den ikke. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oppsøk Snåsamannen snarest. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Oppsøk Snåsamannen snarest. Hadde kanskje vært noe det ja Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kjøp en boks C-max og spis så mange tabletter du orker. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Må bare si at C vitamin forgiftning er smertefult så ikke overdriv C max inntaket. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hylte nedpå en hel boks en gang. Den lakserende effekten glimret med sitt fravær, men jeg skal si jeg fikk vondt i magen. Mer forsiktige doseringer enn det har jeg ikke hatt problemer med, men det er nok veldig individuelt. Lenke til kommentar
simon11 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nå er det på tide at du leger deg. Hvis du ikke har gort det, spis så to hele hvitløk, som tu koker i 5 min. Spis to parasett, ibux ets. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 -Vann -Vitaminer -Løk -SØVN! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 drit i skolen og bli hjemme? men husk at hvis du ikke er helt frisk og trene blir det bare massivt verre!!! så å spille innebandy er ikke lurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå