ocvmelbye Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei jeg hadde en acer pc, som jeg ikke har lenger. Før jeg kastet den så hadde jeg noen filer som jeg kryptere slik at de fikk filnavnet .egisenc. Jeg har nå en dell pc med de filene fra acer pcn, men får ikke åpnet de! Noen som har forslag? Dette er veldig viktige word filer, som jeg trenger nå til et prosjekt... Off skulle aldri ha kryptert de.. Jeg gjor jo det bare for å teste acer management programmet............. Død over acer som lar brukerne ødlegge for seg selv.. Men vær så snill å svar fort (ikke www.google.no) tror du ikke jeg har prøvd? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hei jeg hadde en acer pc, som jeg ikke har lenger. Før jeg kastet den så hadde jeg noen filer som jeg kryptere slik at de fikk filnavnet .egisenc. Jeg har nå en dell pc med de filene fra acer pcn, men får ikke åpnet de! Noen som har forslag? Dette er veldig viktige word filer, som jeg trenger nå til et prosjekt... Off skulle aldri ha kryptert de.. Jeg gjor jo det bare for å teste acer management programmet............. Død over acer som lar brukerne ødlegge for seg selv.. Men vær så snill å svar fort (ikke www.google.no) tror du ikke jeg har prøvd? Du kan prøve å se om du finner noe nyttig her: http://www.egistec.com/oem-acer001/ Velg Download i menyen til venstre: Free Egis Reader. Håper dette hjelper deg. Endret 4. februar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
ocvmelbye Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Hei jeg hadde en acer pc, som jeg ikke har lenger. Før jeg kastet den så hadde jeg noen filer som jeg kryptere slik at de fikk filnavnet .egisenc. Jeg har nå en dell pc med de filene fra acer pcn, men får ikke åpnet de! Noen som har forslag? Dette er veldig viktige word filer, som jeg trenger nå til et prosjekt... Off skulle aldri ha kryptert de.. Jeg gjor jo det bare for å teste acer management programmet............. Død over acer som lar brukerne ødlegge for seg selv.. Men vær så snill å svar fort (ikke www.google.no) tror du ikke jeg har prøvd? Du kan prøve å se om du finner noe nyttig her: http://www.egistec.com/oem-acer001/ Takk, skal prøve Velg Download i menyen til venstre: Free Egis Reader. Håper dette hjelper deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå