Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er lite populær

Gjest Guest_..._*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_..._*

Har litt porblemer med det sosiale på skolen, har ikke så altfor mange venner og slikt. Blir aldri innvitert på fester og er med folk ut og sånt. Men kan jeg miste russetiden pga at jeg kan risikere og ikke komme på en russebuss? Vil jo ha med meg russetida...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

neida,bare møt opp på russekroer,russedåp og andre russetreff.det er ikke noe krav om å kjenne verten der,bare ta med så mye drikke du kan bære og betal ved inngangen.deretter er det bare å enjoy the show:) med alkohol i russetiden så blir alle kamerater alle;)

russebuss/bil er ikke et must for å ha det kult i russetiden.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Det er lenge til russetiden, og det er mye du kan gjøre for å utvide din sosiale sirkel før festingen tar tak. :)

Bli mer sosial med de rundt deg, og tør å ta kontakt med mennesker. De fleste som setter seg i jeg-har-få-venner-båsen er som regel bare redd for å ta kontakt med mennesker i frykt for å bli avslått.

Ta tak i denne frykten, og overvinn den. Prat med alle du vil, og bli kjent med alle rundt deg. Få deg et tankesett som forteller deg "Hvis de jeg snakker med nå avslår meg, så er det deres eget problem og ikke mitt. Det er de som går tapende ut av det ved at de ikke blir kjente med meg"

Tør å ta sjangsen på å treffe mennesker. Jeg veit selv at det gjerdet man må hoppe over for å ta sjangsen er sykt høyt, men det blir lavere og lavere dess flere ganger man tar sjangsen, og til slutt er det bare en bitteliten hekk som man kan hoppe over uten problemer.

Russetiden er en glimrende tid å gjøre dette på. :) Alle er som regel glade, og klare for morro. Og da åpner folk seg mye lettere enn andre steder.

Ble kjent med mange folk gjennom russetiden. Spesielt de som ikke hadde bil og var tog/t-bane/buss-russ og som haika seg hjem i bilen vår. :)

Vær innstilt på morro, så får du det morro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...